ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

افزایش تقاضا برای خودروهای چینی در نتیجه افزایش قیمت خودروهای وارداتی

استارت افزایش قیمت خودروهای وارداتی از اوایل تابستان امسال و با بسته شدن سایت ثبت ‌سفارش آغاز شد و این استارت با رسیدن به روزهای پاییزی سرعت زیادی گرفته و روند گرانی شدیدتر شد، به طوریکه ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۳:۳۰

استارت افزایش قیمت خودروهای وارداتی از اوایل تابستان امسال و با بسته شدن سایت ثبت ‌سفارش آغاز شد و این استارت با رسیدن به روزهای پاییزی سرعت زیادی گرفته و روند گرانی شدیدتر شد، به طوریکه قیمت برخی از خودروهای وارداتی طی فقط چند روز تا ۵۰ میلیون تومان افزایش یافت.با افزایش شدید قیمت خودروهای وارداتی ، فضا برای عرضه بیشتر خودروهای چینی باز شده است. بعد از افزایش قیمت وارداتی‌ها، این روزها اکثر خودروهای وارداتی در محدوده قیمتی ۱۵۰‌میلیون‌تو‌مان به بالا قرار گرفته‌اند.
در بازار به ‌غیر از چند خودرو مانند رنو داستر یا میتسوبیشی میراژ، لنسر‌، کیا پیکانتو‌، سانگ‌ یانگ تیوولی و رنو کپچر بقیه خودروهای وارداتی در محدوده ۲۰۰‌ میلیون‌ تومان به بالا‌تر قرار دارند.
بدین ترتیب فضا در بخش خودروهای با قیمت کمتر از ۲۰۰ میلیون ‌تومان به‌ خصوص بازه ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون‌ تومان برای خودروهای تولید داخل و چینی‌ ها باز شده است.در‌ حالی ‌که هنوز تعداد خودروهای جدید این بازه قیمتی در میان دیگر محصولات جاده‌ مخصوصی‌ ها در بازار کمتر است چینی‌ ها از فرصت استفاده کامل را برده ‌اند و در حال اضافه کردن سهم بازار خود در این بخش هستند.
با افزایش قیمت خودروهای وارداتی، استقبال از خودروهای تولید داخل و چینی در بازه قیمتی زیر ۱۵۰ میلیو‌ن ‌تومان افزایش یافته است و در حالی که تولید و عرضه محصولات جدید جاده‌ مخصوص در حد رفع نیاز بازار و همه گروه‌های هدف نیست، چینی‌ ها به‌سرعت در حال تصاحب سهم بازار در این بخش هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Marshall
    Marshall | ۲۲ اسفند ۱۳۹۶

    خدمت نویسنده محترم:
    استقبال نه بلکه اجبار.
    شرایط همیشه طوری بوده که بیشتر ما از روی اجبار تصمیم بگیریم و انتخاب کنیم.

  • Gimli
    Gimli | ۲۲ اسفند ۱۳۹۶

    اصلا هدف از افزایش قیمت گسترش فروش همین محصولات بود.

  • زیتانیکس
    زیتانیکس | ۲۲ اسفند ۱۳۹۶

    انصافا خودروهای چینی به بلوغ رسیده و کیفیت خوبی دارن الان

مطالب پیشنهادی