ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ هدف فروش ۴۳ میلیون عددی برای پرچمداران جدید خود تعیین کرد

به گزارش منابع کره ای نخستین روز از فروش گلکسی اس 9 با عملکردی ضعیف‌تر نسبت به مدل قبلی همراه بوده است، حال سامسونگ اعلام نموده که این عدد فروش با توجه به شرایط موجود ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۱:۳۰

به گزارش منابع کره ای نخستین روز از فروش گلکسی اس 9 با عملکردی ضعیف‌تر نسبت به مدل قبلی همراه بوده است، حال سامسونگ اعلام نموده که این عدد فروش با توجه به شرایط موجود رقم بدی نیست. این شرکت کره‌ای هدف فروش ۴۳ میلیون عددی برای فروش پرچمداران جدید خود قرار داده که فاصله زیادی با هدف ۶۰ میلیون عددی فروش گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس در سال گذشته دارد. البته سامسونگ اعلام نموده با اینکه هدف تعیین شده ۳۰ درصد از رقم مشابه سال گذشته کمتر است اما این اتفاق نامطلوب نیست و همه چیز طبق برنامه‌های این کمپانی در حال پیشروی است.

درست است که کهکشانی‌های جدید سامسونگ فروش کمتری را تجربه کرده‌اند اما مشخصاً با شرایط موجود انتظار نمی‌رود که پرچمداران جدید معجزه کنند. باید در نظر داشت که میزان فروش تلفن‌های هوشمند به دلایل بسیاری روز به روز کمتر می‌شوند. به لطف افزایش قیمتی که موبایل‌های پیشرفته‌ی اپل و سامسونگ داشته‌اند، فروش این گجت‌ها در سه ماهه‌ی قبلی به پایین‌ترین حد خود رسیده است.

اکنون سامسونگ هدف فروش ۴۳ میلیون عددی برای پرچمداران جدید در نظر گرفته و اعلام نموده که این رقم با درنظر گرفتن تمام شرایط موجود نظیر کاهش فروش موبایل‌های پیشرفته و گران اتخاذ شده است. بدین ترتیب غول صنعت تکنولوژی انتظار دارد که در سه ماهه‌ی اول سال ۲۰۱۸ میلادی، ۱۳ میلیارد سود کند که مشخصاً از رکورد سه ماهه‌ی آخر سال قبلی میلادی کمتر است.

کارشناسان معتقدند که سه ماهه‌ی دوم و سوم سال ۲۰۱۸، زمان رویایی برای این شرکت خواهد بود و رکورد خوبی برجای خواهد گذاشت چرا که تا این زمان، رقیب اصلی‌شان یعنی آیفون 10 اس هنوز به بازار عرضه نشده و پرچمداران سامسونگ پیشرفته‌ترین موبایل‌های بازار خواهند بود.

بنابراین به نظر می‌رسد که طی چند ماه آینده، ویژگی‌های جدید گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس نظیر دوربین فوق‌العاده‌اشان بتوانند هدف فروش ۴۳ میلیونی این پرچمداران را به راحتی تحقق بخشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • sina zakeri
    sina zakeri | ۲۲ اسفند ۱۳۹۶

    با بریدگی و بدون بریدگی طراحی سامسونگ دیگه جذاب نیست. طراحی خوب یعنی وی 30 ال جی که به نظرم خیلی خوشگل تر از بقیه پرچمدارهاست

  • sina zakeri
    sina zakeri | ۲۲ اسفند ۱۳۹۶

    یاد تولیدات پراید تو کشورمون افتادم. سامسونگ جون بی خیال پرچمدارت شو همون اس 8 رو دوبل کنی تولیدشو بهتره به نظرم. پرچمدارت جلوی وی 30 ال جی سوسکه

مطالب پیشنهادی