ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فرش آبی سامسونگ با هدایای ویژه برگزار می‌شود؛ تا ۱۰ میلیون ریال تخفیف برای اولین‌ها

سامسونگ در 6 اسفند از موبایل های پرچمدار سری گلکسی اس 9 رونمایی کرد؛ موبایل هایی که یکی از مهمترین تحولات آن نسبت به نسل پیشین دوربین بهره مند از گشودگی دهانه لنز متغیر است ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۳:۵۴

سامسونگ در 6 اسفند از موبایل های پرچمدار سری گلکسی اس 9 رونمایی کرد؛ موبایل هایی که یکی از مهمترین تحولات آن نسبت به نسل پیشین دوربین بهره مند از گشودگی دهانه لنز متغیر است که به لطف آن کاربران می توانند تصاویر خلاقانه ای را ثبت کنند. سامسونگ قصد دارد به اولین خریداران موبایل های جدید خود در فروشگاه های منتخب، تخفیف هایی ارائه دهد. در ادامه توجه شما را به بیانیه خبری سامسونگ در این باره جلب می کنیم:

 

شرکت سامسونگ الکترونیکس برای اولین خریداران گوشی‌های پرچمدار جدید خود مراسم ویژه «فرش آبی» را برگزار می‌کند.

در این مراسم که روز  چهارشنبه  ۲۳ اسفند در ۴ شهر بزرگ ایران برگزار می‌شود به اولین خریداران گلکسی S9 و  S9 پلاس از ۳ تا ۱۰ میلیون ریال تخفیف خرید موبایل اهدا می‌شود.

پرچمداران جدید سامسونگ هفته اول اسفندماه در کنگره جهانی موبایل (MWC ۲۰۱۸) معرفی شدند. این گوشی‌ها برای نخستین بار پیش از بسیاری از بازارهای جهانی وارد بازار ایران شدند. گلکسی‌های جدید سامسونگ در دو مدل ۵.۸ اینچی S9 و ۶.۲ اینچی S9+ طراحی و عرضه شده‌اند.

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده مراسم فرش آبی در فروشگاه بزرگ چارسو و مایکروتل پلاس (بازار موبایل) در تهران در  ساعت ۱۰ صبح و پس از آن در فروشگاه مگا مال تهران، مایکروتل پلاس کرج، لاله پارک تبریز، خانه موبایل مشهد و فروشگاه مرکزی اصفهان در ساعت ۱۸ بعد از ظهر برگزار می‌شود. در این مراسم بین ۱۰۰ تا ۵۰۰ نفر اول صف در هر فروشگاه قرعه‌کشی خواهد ‌شد و در مجموع به بیش از ۲۰۰ نفر تخفیف‌های ۱۰، ۷ ، ۵ و ۳ میلیون ریالی خرید گلکسی S9 و  S9 پلاس تقدیم می‌شود.

در فروشگاه بزرگ چارسو مراسم قرعه‌کشی بین ۵۰۰ نفر اول صف انجام ‌شده و به ۷۰  نفر جایزه داده می‌شود.

گلکسی S9 نخستین تلفن هوشمندی‌ است که دوربین آن از دیافراگم دوگانه سود می‌برد. به کمک این قابلیت که عملکردی همانند مردمک چشم انسان دارد، میزان نور ورودی در محیط‌های کم نور و تاریک یا پرنور کنترل می‌شود تا عکس‌هایی شفاف، واضح و بی‌نقص به ثبت برسد.

فیلمبرداری فوق‌ آهسته با نرخ ۹۶۰ فریم در ثانیه، ساخت ایموجی‌های شخصی به کمک واقعیت افزوده (AR) و تجهیز اسپیکرهای استریوی قدرتمند برند AKG به فناوری Dolby Atmos بخش دیگری از قابلیت‌های کم‌نظیر گلکسی‌های S9 و  S9 پلاس را تشکیل می‌دهند.

علاقه‌مندان می‌توانند روز ۲۳ اسفند ماه با حضور در ۷ فروشگاه منتخب سامسونگ ضمن آزمودن شانس خود برای دریافت تخفیف‌های ارزشمند خرید موبایل، از نزدیک با ویژگی‌ها و قابلیت‌های گلکسی S9 و  S9+آشنا شوند.

درباره شرکت سامسونگ الکترونیکس

سامسونگ الکترونیکس الهام‌بخش دنیا است و آینده را با ایده‌های نو و فناوری‌های خلاقانه و کاربردی اش شکل می‌دهد. حاصل خلاقیت و نوآوری بی‌وقفه سامسونگ، دگرگونی و ارائه تعریفی نوین در دنیای تلویزیون ها، گوشی های هوشمند، دستگاه‌های پوشیدنی، تبلت ها، دوربین‌ ها، لوازم دیجیتال، تجهیزات پزشکی، سیستم‌های شبکه و قطعات نیمه‌رسانا و نمایشگرهای حرفه‌ای است. برای اطلاعات بیشتر و دریافت آخرین اخبار، می‌توانید به وب‌سایت http://news.samsung.com  مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • baren ariamehr
    baren ariamehr | ۲۴ اسفند ۱۳۹۶

    آخه چرا باید 4-5 تومن خرچ پرچمداری کرد که حتی به گفته طرفداراش نسبت به اس 8 چیز جدیدی نداره ؟ این معنیش شکست نیست؟ خب آدم بخواد این گوشی رو با این قیمت بخره میره وی 30 پلاس میگیره

  • tech lover
    tech lover | ۲۲ اسفند ۱۳۹۶

    سامسونگ از اس ۹ رونمایی کرد نه اس ۸

  • haameed
    haameed | ۲۲ اسفند ۱۳۹۶

    سامسونگ در 6 اسفند از موبایل های پرچمدار سری گلکسی اس 8 رونمایی کرد

    اس 8 نه، اس 9

  • abbas ap
    abbas ap | ۲۲ اسفند ۱۳۹۶

    مسخره بازیا چیه ؟ اهواز چرا خبری نیست ؟؟

  • Sam Anderwood
    Sam Anderwood | ۲۲ اسفند ۱۳۹۶

    ? ? ?

مطالب پیشنهادی