ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

با شرکت در کمپین «قاشق‌زنی» هیولا، یک بازی رایگان در این پلتفرم دریافت کنید

هیولا، پلتفرم ایرانی نشر بازی های کامپیوتری، هدیه ای ویژه برای آخرین چهارشنبه سال تدارک دیده و کمپینی به نام «قاشق‎زنی» به راه انداخته است. هیولا در تلاش است با این کمپین، قدمی در راستای ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۴:۱۵

هیولا، پلتفرم ایرانی نشر بازی های کامپیوتری، هدیه ای ویژه برای آخرین چهارشنبه سال تدارک دیده و کمپینی به نام «قاشق‎زنی» به راه انداخته است. هیولا در تلاش است با این کمپین، قدمی در راستای احیای سنت های قدیمی ایرانی بردارد و کاربران را تشویق می کند تا به ازای به جا آوردن رسم سنتی قاشق‌زنی در چهارشنبه سوری، هدیه ای ویژه و رایگان دریافت کنند.

به این منظور، کافی است طی امروز وارد وب سایت هیولا شده و در کمپین قاشق‌زنی و «نه به چهارشنبه‌سوزی» شرکت کنید. شرکت در این کمپین کاملاً رایگان بوده و تنها لازم است ایمیل خود را در کادر مربوطه وارد کنید تا کد یک بازی را دریافت کنید.

هیولا در کمپین قاشق‌زنی خود چندین بازی متفاوت را به صورت رایگان به کاربران هدیه می کند که از جمله آنها می توان به «گرشاسپ: گرز ثریت»، «ارتش های فرازمینی»، «شمشیر تاریکی: آخرین جنگاور»، «فریاد آزادی: تنگستان»، «ناهنجاری: مدافعان» و «قتل در کوچه های تهران» اشاره کرد.

گفتنی است که برای استفاده از این کلیدهای رایگان، نیازمند دانلود برنامه هیولا از وب سایت رسمی این پلتفرم هستید و پس از آن می توانید نسبت به دانلود و نصب بازی اقدام کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • abbasalim
    abbasalim | ۲۲ اسفند ۱۳۹۶

    کاش نسخه لینوکسم داشت :(

مطالب پیشنهادی