ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

زمانی که هاوکینگ مهمان خانواده سیمپسون بود [تماشا کنید]

پروفسور استیون هاوکینگ، فیزیکدان برجسته و نظریه پرداز معاصر امروز دیده از جهان فرو بست. او نه تنها به خاطر فعالیت های علمی فوق العاده، بلکه به خاطر شوخ طبعی و روح کنجکاوش هم مورد ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۷:۴۵

پروفسور استیون هاوکینگ، فیزیکدان برجسته و نظریه پرداز معاصر امروز دیده از جهان فرو بست. او نه تنها به خاطر فعالیت های علمی فوق العاده، بلکه به خاطر شوخ طبعی و روح کنجکاوش هم مورد علاقه جهانیان قرار داشت و به همین دلیل، بارها در رسانه های تصویری شاهد حضور او بودیم.

یکی از خاطره انگیز ترین نقش های هاوکینگ در تلویزیون در مجموعه سیمپسون ها رقم خورد. او در اپیزود «تلاش برای نجات مغز لیسا» حاضر شد، جایی که گروه حاکم قصد داشتند با تلاش برای باهوش نشان دادن خودشان، قدرت بیشتری را به دست آورند. هاوکینگ وارد صحنه می شود و با اعلام رقم حیرت انگیز IQ خود و به چالش کشیدن بقیه، اوضاع را تحت کنترل می گیرد.

در بخش دیگری از این اپیزود، او به هومر (شخصیت های اصلی سیمپسون ها) می گوید که از نظریه «جهان دونات شکل» خوشش آمده و شاید آن را به کار بگیرد. این نظریه در دنیای واقعی هم وجود دارد و جهان را به شکل چنبره ای متصور می شود.

هاوکینگ چند بار دیگر هم مهمان خانواده سیمپسون بود و این حضور آنقدر اهمیت داشت که اکشن فیگور مخصوص اختصاصی را برایش ساخته بودند، مخصوصاً دستکش بوکسی که به صورت فنری از صندلی چرخدارش بیرون می آمد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی