ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بازی PUBG به سومین عنوان پر فروش تاریخ استیم تبدیل شد

ممکن است بازی PUBG در مقایسه با رقیب خود یعنی Fortnite در بعضی موارد ضعیف تر عمل کرده باشد اما همچنان یک عنوان بسیار موفق به حساب می آید. طبق سخنان گیب نیوول، مدیر عامل ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۱:۴۵

ممکن است بازی PUBG در مقایسه با رقیب خود یعنی Fortnite در بعضی موارد ضعیف تر عمل کرده باشد اما همچنان یک عنوان بسیار موفق به حساب می آید. طبق سخنان گیب نیوول، مدیر عامل Valve، این بازی اخیراً به سومین بازی پر فروش تاریخ پلتفرم استیم تبدیل شده است.

او در مورد فروش عالی بازی پابجی می گوید: «شما می توانید یک بازی نسبتاً جدید مثل پابجی داشته باشید و این بازی ها می توانند تمام بازی های چندنفره و تمام تکنولوژی ها را کنار بزنند. در حال حاضر کشور چین یکی از بزرگ ترین بازارها برای سازندگان بازی های پی سی بوده و از همین جهت این بازی می تواند بدون اطلاعات قبلی و در بی خبری کامل به سومین بازی پرفروش تاریخ استیم تبدیل شود.»

البته مشخص نیست که رتبه اول و دوم پر فروش ترین بازی های تاریخ پلتفرم استیم متعلق به چه عناوینی است و ممکن است Valve هیچ زمانی این قضیه را مشخص نکند.

بازی پابجی در ماه مارس سال 2017 میلادی به صورت «دسترسی زودهنگام» روی استیم عرضه شد. نسخه 1.0 این بازی در ماه دسامبر سال گذشته روی همین پلتفرم قرار گرفت.

بازی PUBG

بعد از عرضه این اثر، استودیو PUBG Corp به عنوان سازنده بازی با انتشار به روز رسانی های مختلف، به پشتیبانی از عنوان پر فروش خود ادامه می دهد و قرار است طی ماه های آتی سال جاری میلادی، محتوای زیادی از جمله یک نقشه جدید برای این بازی عرضه شود.

پیش از این اخباری مبنی به فروش 30 میلیون نسخه ای این عنوان با وجود افت تعداد کاربران آنلاینش در فضای مجازی منتشر شده بود. پابجی به میزان محبوبیتی دست یافته که در تاریخ بازی های ویدیویی بی سابقه است.

این بازی طبق آمار روز گذشته استیم، با 2.46 میلیون کاربر آنلاین همزمان، فاصله زیادی با دومین بازی پرطرفدار این روزهای استیم یعنی DOTA 2 با 583511 کاربر همزمان آنلاین دارد. البته لازم به ذکر است که DOTA 2 یک بازی رایگان است و پابجی قیمتی 30 دلاری روی استیم دارد.

جدا از استیم، این بازی روی کنسول ایکس باکس وان هم عرضه شده و ظاهراً نسخه پلی استیشن 4 آن نیز در راه است. دیدگاه شما در مورد دلایل موفقیت پابجی چیست؟ آن را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • u kh
    u kh | ۲۳ اسفند ۱۳۹۶

    @meh
    rules of survival رو رو گوشی بازی کردی?به نظرت اون بهتره یا knives out

    • meh
      meh | ۲۳ اسفند ۱۳۹۶

      جفتشون برای یه کمپانی ان فرقشون تو تعداد پلیر تو مپاشونه

  • LOGANLEGEN
    LOGANLEGEN | ۲۳ اسفند ۱۳۹۶

    سبکی جدید که سالها بی رقیب خواهد بود

  • meh
    meh | ۲۳ اسفند ۱۳۹۶

    من بازی knives out رو رو گوشی بازی میکنم که میشه گفت پابجی اندروید هست دلیلش هم اینه که برای برد فقط مهارت شوتیینگ مهم نیست و باید استراتژی داشته باشی برای برد و این که برای بردن بازی لازم نیست مثل بقیه بازی ها پول بدی که زره با تفنگ خفن بگیری همه تو مپ یکسان هستن

مطالب پیشنهادی