ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دو ویدیوی تبلیغاتی جدید برای پرچمداران آتی هواوی منتشر شد

همانطور که می‌دانید کمتر از دو هفته تا زمان معرفی پرچمداران جدید هواوی باقی ‌مانده و تاکنون عکس‌ها و اطلاعات زیادی از این سه موبایل منتشر شده که خبر از وجود بریدگی نمایشگر و دوربین‌های لایکا را ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۱:۴۳

همانطور که می‌دانید کمتر از دو هفته تا زمان معرفی پرچمداران جدید هواوی باقی ‌مانده و تاکنون عکس‌ها و اطلاعات زیادی از این سه موبایل منتشر شده که خبر از وجود بریدگی نمایشگر و دوربین‌های لایکا را در آنها می‌دهد. حال انتشار دو ویدیوی تبلیغاتی رسمی از این خانواده به همراه لو رفتن رندرهای زیادی از کاور‌های آنها، مشخصات جدیدی را برای این پرچمداران مشخص کرده است.

دوربین‌های سه‌گانه‌ای که در مدل‌های گرانتر یعنی پی 20 و پی 20 پرو تعبیه شده شامل یک دوربین معمولی، یک لنز مونوکروم و یک لنز تِلِه فوتوی جدید می‌شود.

تیزر و دعوت‌نامه‌ی رویداد «Mooore» که درواقع مراسم رونمایی از این پرچمداران است، به دوربین سه گانه‌ی یاد شده اشاره داشت، حال هواوی ویدیو‌های تبلیغاتی جدیدی از این محصولات منتشر کرده که عملکرد یکی از لنز‌های یاد شده را تشریح می‌کند.

یکی از این ویدیو‌های تبلیغاتی «نزدیکتر ببین» نام داشته و به لنز تله فوتو‌یی با قابلیت بزرگنمایی اپتیکال سه برابری در پرچمداران جدید هواوی اشاره دارد. این نوع لنز برای اولین بار است که توسط شرکت هواوی در پرچمدارانش تعبیه می‌شود و همزمان خانواده پی ۲۰ هوآوی اولین موبایل هایی هستند که به این نوع لنز مجهز می شوند چرا که تمامی موبایل‌های پیشرفته تنها قادرند بزرگنمایی اپتیکال دو برابری را فراهم آورند.

ویدیوی تبلیغاتی دیگر با نام «روشن‌تر ببین» منتشر شده و ممکن است به قابلیت‌ عکس‌برداری در نور کم اشاره داشته باشد چرا‌که دوربین‌های ساخته شده توسط لایکا از یک لنز واید با گشودگی دهانه لنز f/1.6 به همراه یک لنز معمولی با گشودگی دریچه f/2.6 بهره می‌برد.

از سوی دیگر در قسمتی از این کلیپ به هواوی اشاره می شود که:

«یک نور حرفه ای در دستان شماست تا پرتره‌هایی خیره کننده را فراهم آورد.»

این مطلب شاید به تعبیه‌ی ویژگی‌های depth-of-field یا portrait lighting اشاره داشته باشد. از آنجایی‌ که‌ سه پرچمدار جدید هواوی از بریدگی نمایشگر بهره می‌برند، احتمال می‌رود تمام ویژگی‌های پیشرفته دوربین‌های نسل فعلی را در خود داشته باشند.

از سوی دیگر Roland Quandt یکی از منابع آگاه صنعت تلفن‌های هوشمند با انتشار پستی در توییتر، رندر‌های جدیدی از کاور‌های رسمی سه پرچمدار جدید هواوی منتشر کرده است.

به گفته‌ی این شخص سه مدل کاور ماشین، رنگی و سیلیکونی برای هرکدام از این سه تلفن هوشمند عرضه‌ خواهند شد که نمونه‌هایی از آنها را در تصاویر بالا مشاهده می‌کنید.

با این حال باید تا تاریخ هفتم فرودین ماه صبر نمود و دید که این پرچمداران به چه قابلیت‌هایی مجهز خواهند بود و حدس‌های کارشناسان تا چه درست بوده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • baren ariamehr
    baren ariamehr | ۲۴ اسفند ۱۳۹۶

    پرچمدارهای هواوی؟ هواوی آخه بلده پرچمدار بزنه؟ پرچمدار ال جی رو ببین زده رو دست گلکسی اس 9 اون وقت دیگه هواوی باید بره بوق بزنه

  • baren ariamehr
    baren ariamehr | ۲۴ اسفند ۱۳۹۶

    اینم یاد گرفته با تبلیغات گوشی بفروشه. وقتی کیفیت گوشی و طراحی گوشی جوری نباشه که کاربر رو راضی به خرید کنه مجبور هستند با تبلیغات این شکلی گوشی بفروشند. گوشی خوب به نظرم یعنی اپل یعنی ال جی

  • 007
    007 | ۲۴ اسفند ۱۳۹۶

    حامد تو‌ خودتو ساییدی جان هر‌کی دوست داری بس‌کن گروه مروه چیه اه

  • آریا
    آریا | ۲۳ اسفند ۱۳۹۶

    چه تبلیغ مضحکی!! داره DSLR رو با دوربین موبایل مقایسه میکنه? ?
    تازه خوبه تو قسمت موبایل ها هم هواوی نسبت به اپل و سامسونگ و پیکسل حرفی برای گفتن نداره.
    حالا دوربین حرفه ای که بماند

    • مهدی
      مهدی | ۲۳ اسفند ۱۳۹۶

      پیکسل که جزء اجر حسابش میکنن

  • hamad
    hamad | ۲۳ اسفند ۱۳۹۶

    این گوشی محشره

    • baren ariamehr
      baren ariamehr | ۲۴ اسفند ۱۳۹۶

      شما گوشی محشر یا ندیدی یا نمی دونی محشر یعنی چی . شما انصافا یه همرده از ال جی رو با این گوشی مقایسه کن ببین چقدر این گوشی مصخرفه اتفاقا. حیف برندهایی بزرگی مثل اپل و ال جی که باید با این برندها رقابت کنن

مطالب پیشنهادی