ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بازی Shadow of the Tomb Raider رسماً معرفی شد [تماشا کنید]

بعد از چندین خبر افشایی و شایعات گوناگون، اسکوئر انیکس به صورت رسمی تایید کرد که نسخه بعدی از سری بازی لارا کرافت، Shadow of the Tomb Raider نامیده می شود. بازی قرار است در ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۷:۰۸

بعد از چندین خبر افشایی و شایعات گوناگون، اسکوئر انیکس به صورت رسمی تایید کرد که نسخه بعدی از سری بازی لارا کرافت، Shadow of the Tomb Raider نامیده می شود. بازی قرار است در تاریخ 14 سپتامبر یا 21 شهریورماه به صورت رسمی برای سه پلتفرم پی سی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 عرضه شود و یعنی دیگر در انحصار زمانی مایکرسافت نخواهد بود.

اسکوئر انیکس می گوید این بازی، «لحظه تعیین کننده لارا کرافت برای تبدیل شدن به مهاجم مقبره است» اما اطلاعات دیگری درباره آن به اشتراک نگذاشته. این نسخه از سری توم ریدر توسط استودیوی ایداس مونترال ساخته می شود که پیشتر توسعه دو نسخه از Deus Ex را برعهده داشته، در این بین استودیوی کریستال داینامیکس به توسعه بازی Avengers مارول مشغول خواهد بود.

رونمایی کامل تر Shadow of the Tomb Raider به اواخر ماه آوریل موکول شده اما سازندگان تیزری کوتاه از آن منتشر کرده اند که فضای نسخه بعدی را تا حدودی به نمایش می گذارد.

گفتنی است که روز آینده فیلم جدید توم ریدر هم روی پرده نقره ای به نمایش در خواهد آمد. این فیلم که براساس داستان ریبوت توم ریدر ساخته شده تا به این لحظه در جلب توجه منتقدین موفق نبوده و همین حالا که این مطلب نوشته می شود میانگین امتیاز 47 متاکریتیک و 53 راتن تومیتوز را به دست آورده است. با این حال انتظار می رود محبوبیت شخصیت لارا کرافت میان گیمرها به پایین کشیدن بلک پنتر از صدل جدول باکس آفیس منجر شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • unknown457
    unknown457 | ۲۶ اسفند ۱۳۹۶

    شاهکار جدید ! بی صبرانه منتظرم فقط امیدوارم پایان ماجراجویی لارا کرافت نباشه

  • Rezagamee
    Rezagamee | ۲۵ اسفند ۱۳۹۶

    عالی بودن من تمام نسخه هاشو رفتم منو محو خودش کرد
    منتظرتم

  • ali
    ali | ۲۴ اسفند ۱۳۹۶

    سری تام رایدر خیلی خوب بودن حتی از مزمان پلی استیشن

مطالب پیشنهادی