ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کاربران اپل واچ ساعت هوشمند
تکنولوژی

افزایش کاربران اپل واچ سری ۳ در عین کاهش کاربران مدل های قدیمی تر

آمارهای به دست آمده توسط یکی از اپلیکیشن های پرکاربرد ساعت های هوشمند اپل نشان می دهد که از زمان رونمایی تا به امروز تعداد کاربران اپل واچ سری ۳ به طور مداوم رو به ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۹:۳۰

آمارهای به دست آمده توسط یکی از اپلیکیشن های پرکاربرد ساعت های هوشمند اپل نشان می دهد که از زمان رونمایی تا به امروز تعداد کاربران اپل واچ سری ۳ به طور مداوم رو به افزایش بوده است، در حالی که نسل های قبل از آن شامل نخستین ساعت هوشمند اپل، اپل واچ های سری ۱ و ۲ به تدریج در حال از دست دادن تعداد کاربران خود هستند.

نمودار به دست آمده از اپلیکیشن «++Pedometer» نشان می دهد که بعد از حدود ۸ ماه حالا تعداد کاربران اپل واچ سری ۳ از نسل های قبل خود پیشی گرفته است. ضمن این که شاهد یک جهش نسبتاً قابل توجه در تعداد مذکور در خلال تعطیلات پایان سال ۲۰۱۷ هستیم که نشان می دهد تعداد بسیاری این گجت کوچک را به عنوان هدیه کریسمس انتخاب کرده اند.

بر این اساس در حال حاضر ۳۳ درصد از کاربران ساعت های هوشمند اپل از جدیدترین نسخه آن استفاده می کنند. در حالی که سری دوم و نخستین مدل از این ساعت ها در رتبه های بعدی قرار دارند. تعداد کاربران اپل واچ سری ۱ نیز از میانه های سال گذشته تا به امروز تغییر محسوسی نکرده است.

آمار کاربران اپل واچ

نباید فراموش کرد که قدرت پردازشی نسل نخست اپل واچ نسبت به نمونه فعلی به شکل چشمگیری کمتر بوده، طوری که توسعه دهنده «++Pedometer» ساخت اپلیکیشن جدید برای آن را دشوار و خسته کننده توصیف می کند. او حتی باور دارد که اپل پس از عرضه watchOS 5 در خلال کنفرانس توسعه دهندگان خود (WWDC) پشتیبانی از این مدل را پایان خواهد داد.

توسعه دهنده مذکور همچنین آماری را نیز در خصوص توزیع کاربران ساعت های اپل با توجه به اندازه نمایشگر آنها ارائه داده است. بر این اساس حدود ۶۰ درصد این افراد از مدل های مجهز به نمایشگر بزرگتر ۴۲ میلی متری استفاده می کنند، در حالی که ۴۰ درصد باقی مانده کاربر مدل کوچکتر با نمایشگر ۳۸ میلی متری هستند. ضمناً نسبت استفاده کنندگان از مدل LTE و مدل فاقد آن در سری ۳ نیز با هم برابر است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی