ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

حالت تاریک یوتوب
تکنولوژی

حالت تاریک به اپلیکیشن iOS یوتوب اضافه شد؛ نسخه اندروید به زودی

یکی از قابلیت هایی که بسیاری از کاربران یوتوب منتظرش بودند، بالاخره بعد از مدت ها به نسخه iOS این اپلیکیشن اضافه شد. حالا با دریافت جدیدترین نسخه یوتوب از اپ استور (نسخه ۱۳.۰۸) می ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۰:۴۵

یکی از قابلیت هایی که بسیاری از کاربران یوتوب منتظرش بودند، بالاخره بعد از مدت ها به نسخه iOS این اپلیکیشن اضافه شد. حالا با دریافت جدیدترین نسخه یوتوب از اپ استور (نسخه ۱۳.۰۸) می توانید با مراجعه به تنظیمات اپلیکیشن، به حالت تاریک دسترسی داشته باشید.

حالت تاریک نسخه iOS تفاوت زیادی با حالت تاریک نسخه دسکتاپ یوتوب ندارد. برای فعالسازی آن کافیست روی آیکن حساب کاربری خود کلیک کرده و سپس به بخش Settings رفته و تیک Dark Mode را فعال نمایید. با این کار رنگ غالب محیط از سفید به سیاه تغییر می کند تا هنگام تماشای ویدیو در نور کم فشار زیادی به چشمان تان وارد نشود.

حالت تاریک فعلا برای نسخه iOS اپلیکیشن ارائه شده، اما گوگل اعلام کرده که اندرویدی ها هم «به زودی» این قابلیت را دریافت می کنند. جالب اینجاست که در اتفاقی کم سابقه، گوگل سیستم عامل رقیب را بر سیستم عامل خود مقدم شمرده و آپدیت یوتوب را اول برای iOS منتشر کرده است.

احتمالا دلیل این موضوع به آن بر می گردد که دو تیم مجزا روی نسخه های iOS و اندروید یوتوب کار می کنند. در هر صورت اگر خواهان تجربه حالت تاریک روی نسخه اندروید یوتوب هستید، احتمالا باید یکی دو هفته دیگر برای این به‌روزرسانی منتظر بمانید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • LOGANLEGEN
    LOGANLEGEN | ۲۴ اسفند ۱۳۹۶

    دوباره ایرانیان بخاطر دیر رسیدن شله زرد بهشون جنجال آفریدند... شرم بر شما

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی