ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سرمایه‌گذاری 158 میلیون دلاری اچ تی سی و دولت چین روی تکنولوژی‌ واقعیت مجازی

کمپانی اچ تی سی اخیراً در پروژه ای مشترک با مقامات دولتی شهر شنژن به سرمایه گذاری 158 میلیون دلاری روی تکنولوژی های واقعیت مجازی پرداخته و به کمپانی هایی که در بازار چین فعالیت ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۴:۳۰

کمپانی اچ تی سی اخیراً در پروژه ای مشترک با مقامات دولتی شهر شنژن به سرمایه گذاری 158 میلیون دلاری روی تکنولوژی های واقعیت مجازی پرداخته و به کمپانی هایی که در بازار چین فعالیت دارند کمک مالی می رساند. این سرمایه گذاری که Premier Ventures نام گرفته پروژه ای کاملاً جدید برای کمک به توسعه دهندگان در ساخت تکنولوژی های نوآورانه واقعیت افزوده و واقعیت مجازی است.

اچ تی سی در حال حاضر توضیحات چندانی درباره استانداردهای این پروژه و تکنولوژی هایی که مورد حمایت مالی قرار خواهند گرفت ارائه نکرده اما می گوید که ایده کلی، حمایت از گستره وسیعی از تکنولوژی های متفاوت است.

پروژه Premier Venture همکاری نزدیکی با پروژه های Vive X و VRVCA خواهد داشت تا نامزدهای مناسب برای دریافت این سرمایه انتخاب شوند و گرچه بخش اعظم این سرمایه 158 میلیون دلاری به کمپانی های ساکن چین اعطا خواهد شد، HTC به دنبال نامزدهایی در دیگر کشورها نیز می گردد؛ اما تا به این لحظه به نام هیچ کشوری به جز چین اشاره نشده است.

با رونمایی از این پروژه تازه در کنار Vive X و VRVCA، که همگی به صورت مشخص بر پیشرفت پلتفرم های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده متمرکز هستند، HTC یکبار دیگر نشان داد که حساب زیادی روی این تکنولوژی ها باز گرده و طی سال های پیش رو، کماکان به تمرکز بر آنها ادامه خواهد داد. گفتنی است که این تمایل مضاعف به واقعیت افزوده و مجازی، می تواند حاکی از این واقعیت باشد که اچ تی سی تجارت موبایل های هوشمند خود را به حاشیه می برد و شاید در آینده به صورت کل رهایش کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی