ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

نسخه انگلیسی پابجی برای موبایل منتشر شد

اگرچه نزدیک به یک سال از غوغای پابجی (PUBG) روی رایانه های شخصی می گذرد اما بتل رویال هنوز هم یکی از داغ ترین ترندهای صنعت بازی است و با توجه به تایید پورت های ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۲:۱۵

اگرچه نزدیک به یک سال از غوغای پابجی (PUBG) روی رایانه های شخصی می گذرد اما بتل رویال هنوز هم یکی از داغ ترین ترندهای صنعت بازی است و با توجه به تایید پورت های اخیر، امسال اسم این سبک را بیشتر از همیشه روی تلفن های هوشمند می شنویم.

نسخه انگلیسی پابجی موبایل در حال حاضر میانگین امتیازی 4.9 از 5 را از کاربران گوگل پلی دریافت نموده است

ماه گذشته و بعد از انتظارات فراوان، کمپانی تنست دو نسخه رسمی پابجی را تنها در کشور چین منتشر کرد و ساعاتی پیش بالاخره شاهد عرضه یکی از این دو بازی ها در غرب بودیم؛ نسخه انگلیسی PUBG: Exhilarating Battlefield هم اکنون در پلی استور کانادا منتشر شده و احتمالا در آینده ای نزدیک نسخه iOS بازی نیز به انتشار خواهد رسید.

پورت های رسمی پابجی روی موبایل Exhilarating Battlefield و Army Attack نام دارند. هسته اصلی گیم پلی هر دو بازی شبیه به هم است ولی Army Attack یک تجربه آرکیدتر ارائه می دهد و تمرکز بیشتری روی جنگ های دریایی و هوایی دارد.

PUBG: Exhilarating Battlefield

علت اینکه تنست ابتدا Exhilarating Battlefield را برای عرضه در غرب انتخاب کرده احتمالا به خاطر محبوبیت بیشتر این عنوان در چین بر می گردد؛ هر دو بازی با استقبال خیلی زیاد بازیکن ها مواجه شدند ولی در آمارهای فروش، Army Attack چند قدم عقب تر از برادرش قرار داشت.

نسخه انگلیسی Exhilarating Battlefield فعلا تنها برای کشور کانادا عرضه شده و هنوز مشخص نیست چه زمانی بازی به انتشار جهانی برسد. بد نیست بدانید چند روز پیش نیز کمپانی اپیک گیمز نسخه موبایل فورتنایت، بزرگترین رقیب پابجی، را تایید کرد و با توجه به بازخوردهای اولیه به نظر می رسد با عنوان فوق العاده ای طرف هستیم.

PUBG Mobile

PUBG Mobile

سازنده: Tencent Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 694 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • meh
    meh | ۲۵ اسفند ۱۳۹۶

    گرفتمش چنگی به دل نزد knives out بهتره

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی