ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

بعد از پابجی و فورتنایت، نسخه موبایل ARK: Survival Evolved هم تایید شد [تماشا کنید]

بروزرسانی: بازی به تازگی عرضه شده و بررسی آن را می‌توانید از اینجا بخوانید. خبر اصلی: به عصر طلایی حضور بازی های بزرگ روی موبایل خوش آمدید. ساعاتی پیش و در اقدامی غیرمنتظره، پورت موبایل بازی ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۴:۱۵

بروزرسانی: بازی به تازگی عرضه شده و بررسی آن را می‌توانید از اینجا بخوانید.


خبر اصلیبه عصر طلایی حضور بازی های بزرگ روی موبایل خوش آمدید. ساعاتی پیش و در اقدامی غیرمنتظره، پورت موبایل بازی معروف ARK Survival Evolved تایید شد و کاربران iOS از امروز می توانند برای نسخه بتا این عنوان ثبت نام کنند. توسعه دهنده برنامه دارد نسخه کامل را نیز در سه ماهه بهار روی iOS و اندروید به انتشار برساند.

برای کسانی که نمی دانند، ARK Survival Evolved یکی از موفق ترین عناوین حال حاضر رایانه های شخصی است. در این عنوان، بازیکن ها به دوران زندگی دایناسورها قدم می گذارند و فقط یک هدف دارند: بقا. در واقع باید با یافتن یک سرپناه، ساخت اسلحه های مختلف، جمع آوری منابع و خوردن حیوانات سعی کنید در دنیای بزرگ بازی زنده بمانید.

در این میان هم دایناسورها، طبیعیت و بقیه بازیکن ها می توانند تهدید بزرگی برای تان باشد. جالب اینجاست با توجه به گفته سازنده، پورت موبایل یک تجربه کامل از این عنوان اکشن/ماجراجویی را ارائه می دهد و هر چیزی که با نسخه رایانه های شخصی دیدیم را دوباره در اسمارت فون ها شاهد خواهیم بود.

بنابراین همانند نسخه کامپیوتر در ورژن موبایل نیز 80 دایناسور وجود دارد، می توانید شخصیت خود را ارتقا دهید، به ساخت و ساز بپردازید و حتی در نقشه ای بزرگ با 50 بازیکن همزمان به انجام بازی بپردازید. همچنین برخلاف نسخه پی سی این عنوان آنلاین که 60 دلار قیمت دارد، پورت موبایل بازی رایگان با پرداخت های درون برنامه ای خواهد بود.

احتمالا یکی از نگرانی های کنونی بازیکن ها به عملکرد گرافیکی بازی بر می گردد. ARK Survival Evolved عنوان خیلی بزرگی است و حتی در پی سی مشکلاتی دارد. خبر خوشحال کننده اینجاست که Wildcard در ساخت نسخه موبایل تنها نیست و با استودیوی War Drum، سازنده پورت Bully و GTA: San Andreas برای اسمارت فون ها، همکاری می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Mohammad Karami
    Mohammad Karami | ۲۶ اسفند ۱۳۹۶

    متوجه نشدم این بازی واسه اندروید هم اومده؟

    • محمد کریمی
      محمد کریمی | ۲۶ اسفند ۱۳۹۶

      سلام، نسخه بتا هنوز حتی برای iOS هم نیومده و در مرحله ثبت نام هست. معلوم نیست کدها کی فرستاده بشن، ممکنه اندروید هم در آینده نسخه بتا داشته باشه ولی در حال حاضر تاریخ دقیقی مشخص نیست

مطالب پیشنهادی