ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل U12 Plus اچ تی سی
تکنولوژی

پرچمدار بعدی اچ تی سی U12 Plus نام خواهد داشت

گزارشی جدید از منبعی موثق در داخل کمپانی اچ تی سی مدعی شده که نام پرچمدار بعدی این شرکت به طور قطع U12 Plus خواهد بود. همزمان با این خبر تصویری نیز منتسب به موبایل ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۵:۰۰

گزارشی جدید از منبعی موثق در داخل کمپانی اچ تی سی مدعی شده که نام پرچمدار بعدی این شرکت به طور قطع U12 Plus خواهد بود.

همزمان با این خبر تصویری نیز منتسب به موبایل بالا رده جدید کمپانی تایوانی در فضای مجازی منتشر شده که نمای ظاهری آن را در دو وجه نشان می دهد. گرچه تصویر از شفافیت بالایی برخوردار نبوده و نمی توان به صورت قطعی در خصوص صحت آن اظهار نظر کرد.

اما با فرص صحت و با توجه به شایعات پیشین می توان مطمئن بود که HTC U12 Plus از یک دوربین با لنز دوگانه در بدنه پشتی خود بهره مند خواهد بود. قابلیتی که دیگر به ویژگی استاندارد تمام پرچمداران امسال تبدیل شده است. گفته شده در پشت این دو لنز یک سنسور ۱۶ و یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی مونوکروم تعبیه شده است. سنسور اثر انگشت نیز در زیر آنها قابل مشاهده است.

موبایل U12 Plus اچ تی سی

اما نکته جالب حضور دو سنسور دوربین در نمای جلوی پرچمدار جدید اچ تی سی است که ظاهراً هر دو از نوع ۸ مگاپیکسلی هستند. بنابراین می توان انتظار عکس های سلفی با کیفیتی را از این موبایل داشت. از لحاظ طراحی کلی بدنه نیز این محصول شباهت زیادی با پرچمدار نسل قبل یعنی U11 دارد.

موبایل U12 Plus به عنوان یکی از آخرین امیدهای اچ تی سی قرار است مجهز به چیپ مجتمع اسنپدراگون ۸۴۵ به همراه یک نمایشگر ال سی دی ۶ اینچ با کیفیت دو برابر اچ دی باشد. سازنده همچنین ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت افزایش از طریق درگاه میکرو اس دی را برای این موبایل در نظر گرفته. یک باتری غیر قابل تعویض ۳۴۲۰ میلی آمپر ساعتی نیز مجموعه فوق را تکمیل خواهد کرد.

انتظار می رود پرچمدار سال ۲۰۱۸ اچ تی در واخر ماه می میلادی (اوایل خرداد ۹۷) به طور رسمی رونمایی و راهی بازار شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • mortezanosrati
    mortezanosrati | ۲۸ اسفند ۱۳۹۶

    به نظرم واقعا برای تجربه به آندورید ناب باید حتما با گوشی هواوی کار کنی!!
    وقتی می خواستم گوشی هواوی رو بخرم، حقیقتش خیلی اطلاعات فنی خوبی در مورد این برند نداشتم. فقط دلم می خواست به جای استفاده از برندهای تکراری مثل سامسونگ که امروزه تو دست هر کسی پیدا میشه، شانس خودمو امتحان کنم و از یه برند دیگه استفاده کنم. ولی باور نمی کنید از وقتی این گوشی رو گرفتم تازه فهمیدم که گوشی هایی که امروزه بازار ایران رو پر کرده و فروشنده ها هم اصرار به فروششون دارن در مقابل برند هو اوی حتی نمی تون عرضه اندام کنن. راستش چون من خیلی راضی هستم گفتم حیفه این تجربه رو در اختیار دوستان فضای مجازی نذارم. امتحان کنید پشیمون نمیشید. هم ارزونه و هم قابلیت های بسیار خوبی داره. ضمنا خیلی خوش دسته… خلاصه من که اصلا پشیمون نشدم. راستی دوستان عزیز یادتون باشه این برند هر ساله جشنواره هایی تو ایران برگزار می کنه که می تونید با قیمت مناسبتر گوشی مورد نظرتون رو تهیه کنیدد

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی