ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ویدئوی جعبه گشایی و تصاویر ثبت شده توسط P20 هواوی [تماشا کنید]

در حالی که قرار است در روزهای آتی پاریس میزبان رونمایی از موبایل های جدید هواوی باشد، تقریبا تمام اطلاعات و تصاویر مرتبط به آنها پیش از معرفی افشا شده است.در جدیدترین مورد وبلاگ ایتالیایی HDBlog.it ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۴:۵۳

در حالی که قرار است در روزهای آتی پاریس میزبان رونمایی از موبایل های جدید هواوی باشد، تقریبا تمام اطلاعات و تصاویر مرتبط به آنها پیش از معرفی افشا شده است.در جدیدترین مورد وبلاگ ایتالیایی HDBlog.it ویدئوی منتسب به جعبه گشایی P20 لایت را در اینترنت منتشر کرده است.

طراحی P20 لایت شباهت انکارناپذیری به آیفون 10 دارد و جعبه ساده آن شامل موبایل، شارژر، کابل USB-C، ایرفون، کارت ضمانت و راهنمای کاربر است.

در قسمت فوقانی نمایشگر یک بریدگی به چشم می خورد که از نمونه موجود در آیفون 10 کمی کوچکتر است. پنل پشتی نیز از ظاهر از شیشه ساخته شده و در گوشه بالای سمت چپ دوربینی با پیکربندی دوگانه عمودی جا خوش کرده است.

یکی از معدود تفاوت های P20 لایت و پرچمدار جدید اپل وجود حسگر اثر انگشت در پنل عقب محصول جدید هواوی است. کلیدهای صدا و پاور نیز در سمت راست و جک 3.5 میلیمتری هدفون، درگاه USB-C و اسپیکر در قسمت پایینی بدنه تعبیه شده اند.

بر اساس گزارش این بلاگ ایتالیایی P20 Lite به عنوان گزینه اقتصادی سری P20 میزبان نمایشگری 5.84 اینچی با رزولوشن 2280 در 1080 پیکسل و نسبت تصویر 19 به 9 دارد که زیر لایه ای از شیشه 2.5 بعدی قرار گرفته است.

سخت افزار در نظر گرفته شده برای این موبایل شامل چیپست کایرین 659 با پردازنده هشت هسته ای و کلاک 2.36 گیگاهرتز، 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی است که از طریق درگاه microSD  قابل افزایش است.

دوربین دوگانه این موبایل از سنسورهای 16و 2 مگاپیکسلی بهره برده و پایینتر از آن نیز فلشی دوگانه قرار دارد. هواوی برای تضمین کیفیت تصاویر سلفی سنسوری 16 مگاپیکسلی را در پنل جلو قرار داده است.

رنگ های در نظر گرفته شده برای P20 Lite شامل آبی، مشکی، گیلاسی و طلایی است. در این سایت به قیمت موبایل مذکور اشاره ای نشده اما اپراتور Vodafone بهای آن را 450 دلار اعلام کرده بود.

از سوی دیگر اخیرا وب سایت CNET به تصاویری دست یافته که گمان می رود با استفاده از دوربین P20 ثبت شده اند. اطلاعات Exif این تصاویر نشان می دهند که در تاریخ 23 فوریه از دستگاهی با عنوان EML-AL00 برای ثبت آنها استفاده شده که توسط هواوی تولید شده است.

EML در واقع مخفف Emily است که کد رمز موبایل P20 محسوب می شود؛ رزولوشن تصویر نیز با شایعات پیرامون P20 مطابقت دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • salarafshari
    salarafshari | ۲۸ اسفند ۱۳۹۶

    بی صبرانه منتظرم که بیاد بگیرمش
    من الان p smart huawei دارم و با این هزینه ای که کردم فوق العاده راضیم
    وقتی می خواستم این گوشی رو بخرم، حقیقتش خیلی اطلاعات فنی خوبی در مورد این برند نداشتم. فقط دلم می خواست به جای استفاده از برندهای تکراری مثل سامسونگ که امروزه تو دست هر کسی پیدا میشه، شانس خودمو امتحان کنم و از یه برند دیگه استفاده کنم. ولی باور نمی کنید از وقتی این گوشی رو گرفتم تازه فهمیدم که گوشی هایی که امروزه بازار ایران رو پر کرده و فروشنده ها هم اصرار به فروششون دارن در مقابل برند هو اوی حتی نمی تون عرضه اندام کنن. راستش چون من خیلی راضی هستم گفتم حیفه این تجربه رو در اختیار دوستان فضای مجازی نذارم. امتحان کنید پشیمون نمیشید. هم ارزونه و هم قابلیت های بسیار خوبی داره. ضمنا خیلی خوش دسته... خلاصه من که اصلا پشیمون نشدم. راستی دوستان عزیز یادتون باشه این برند هر ساله جشنواره هایی تو ایران برگزار می کنه که می تونید با قیمت مناسبتر گوشی مورد نظرتون رو تهیه کنید.

  • hadi
    hadi | ۲۶ اسفند ۱۳۹۶

    این با این پردازنده ضعیف امکاناتش فقط چن دلار از ایسوس زنفون 5z ارزونتره

  • Sam Anderwood
    Sam Anderwood | ۲۶ اسفند ۱۳۹۶

    خخخخ..حاشیه پایین با میکس ناچ

    • unknown457
      unknown457 | ۲۷ اسفند ۱۳۹۶

      خداوند تو و اون 2 نفر شموشک رو مورد امرزش قرار دهد !

مطالب پیشنهادی