ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی اس 10 از حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر بهره می برد؟

در حالی که تنها چند هفته ای از معرفی پرچمداران جدید سامسونگ یعنی گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس گذشته و این محصولات به تازگی راه خود را به بازار پیدا کرده‌اند، حال اخبار ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۵:۳۱

در حالی که تنها چند هفته ای از معرفی پرچمداران جدید سامسونگ یعنی گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس گذشته و این محصولات به تازگی راه خود را به بازار پیدا کرده‌اند، حال اخبار و مشخصات جدیدی درباره‌ی نسل بعدی این مدل یعنی گلکسی اس 10 منتشر شده که خبر از تعبیه‌ی سیستم تشخیص چهره‌ی سه بعدی و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر در آن خبر می‌دهند.

رسانه‌‌های عمومی کره جنوبی گزارش کرده‌اند، جانشینان آینده‌ی کهکشانی‌های اس ۹ سامسونگ که به احتمال قوی سری گلکسی اس 10  نامیده خواهند شد به همراه ویژگی‌ای مشابه با تکنولوژی تشخیص چهره‌ی اپل به بازار عرضه خواهند شد و بدین شکل قابلیت‌های امنیتی این گجت‌ها را کامل خواهند کرد.

سامسونگ قصد دارد برای فراهم آوردن تکنولوژی دوربین سه بعدی خود با استارتاپ Mantis Vision و تولیدکنند‌ه ماژول‌های Namuga همکاری کند. گفتنی است که پیش از این Namuga  وظیفه‌ی تولید و فراهم آوردن ماژول‌های دوربین موبایل‌ها اقتصادی و میان رده‌ی این کمپانی یعنی سری A و سری J  را برعهده داشته است.

بر اساس شایعات به دست آمده‌، نسل بعدی سری اس کهکشانی‌ها از حسگراثر انگشت زیر نمایشگر نظیر موبایل‌های برند چینی ویوو بهره خواهند برد. پیش از این گفته شده بود که این مدل‌ حسگر‌ها در گلکسی نوت 9 استفاده خواهند شد اما کمی بعد از آن سامسونگ این مسئله را رد کرد و گفت که این تکنولوژی در استاندارد‌های بالای این شرکت جایی ندارد.

با شواهد به دست آمده و شایعات مطرح شده به نظر می‌رسد که سری گلکسی اس 10 تلفن هوشمند خاصی در میان پرچمداران بعدی خواهد بود چرا که پیشتر گفته شده بود، این موبایل از یک چیپست ۷ نانومتری به همراه قابلیت پشتیبانی از شبکه‌های ارتباطی 5G استفاده خواهد کرد. این چیپست، موبایل یاد شده را به اولین مدلی بدل خواهد کرد که از نسل پنجم شبکه‌های ارتباطی پشتیبانی  می‌کند.

اگر افشارگری‌های Roland Quandt درست باشد، احتمال می‌رود که در گلکسی اس 10 که هنوز مشخص نیست نامش به همین شکل باقی بماند، یک چیپست اسنپدارگون 855 تعبیه شده باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • نیما کاظمی
    نیما کاظمی | ۲۶ اسفند ۱۳۹۶

    دقت کردین هرچی پیش بینی کردن غلط از آب درومده؟ خسته نشدین؟ تا کی قراره ضایع شین؟ بسه بابا.

  • mobina
    mobina | ۲۶ اسفند ۱۳۹۶

    وای شما هر روز همه گوشی ها رو میگین حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر!

  • Chris Redfield
    Chris Redfield | ۲۶ اسفند ۱۳۹۶

    شروع شد دوباره ⁦??‍♂⁩

  • farzad je
    farzad je | ۲۶ اسفند ۱۳۹۶

    بزارین عرق این s9 خشک شه

مطالب پیشنهادی