ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

G7
تکنولوژی

احتمال تعبیه پنل های LCD در ال جی G7 و انتشار رندرهای جدید از آن

کمپانی ال جی در رویداد MWC امسال به جای رونمایی از پرچمدار جدید، نسخه به روز شده ای از V30 را به نمایش گذاشت تا معرفی عضو جدید خانواده G به ماه های آتی موکول ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۵:۵۷

کمپانی ال جی در رویداد MWC امسال به جای رونمایی از پرچمدار جدید، نسخه به روز شده ای از V30 را به نمایش گذاشت تا معرفی عضو جدید خانواده G به ماه های آتی موکول شود.

روز گذشته نشریه «The Investor» مدعی شد کمپانی کره ای ممکن است برای صرفه جویی در هزینه تولید G7 به جای پنل های POLED از پنل های LCD استفاده کند.

این راهکار می تواند صرفه جویی قابل توجهی را برای ال جی به ارمغان بیاورد چرا که پنل های OLED دو تا سه برابر از نمونه های LCD گرانتر هستند.G7

کمپانی کره ای تا کنون خبر یا تصویر موثقی را از طراحی احتمالی G7 منتشر نکرده اما فعالان این حوزه دست روی دست نگذاشته و بر اساس شایعات و خبرهای بیشماری که از این موبایل به گوش رسیده رندرهایی از آن را منتشر کرده اند. این رندرها توسط کانال یوتیوبی Science and Knowledge منتشر شده که در طراحی موبایل ها دستی بر آتش دارند.

نخستین موردی که در این تصاویر جلب توجه می کند نسبت بالای نمایشگر به بدنه است. در قسمت بالایی نمایشگر، دوربین و اسپیکر درون یک بریدگی قرار گرفته اند که این روزهای به بخش جدایی ناپذیری از طراحی اسمارت فون ها تبدیل شده است.G7لبه های کناری نمایشگر G7 تقریبا محو شده اند در حالی که در بخش پایینی حاشیه محسوسی به چشم می خورد.

G7 هم مانند مدل قبلی از پنل پشتی شیشه ای و فریم آلومینیومی بهره می برد اما پشتیبانی آن از استاندارهای نظامی مقاومت در برابر آب،سقوط و گرد غبار تائید نشده است.

همانطور که در شایعات قبلی شنیده بودیم پنل پشتی میزبان دوربین دوگانه با پیکربندی عمودی، فوکوس خودکار لیزری، فلش LED و سنسور اثر انگشت است.G7هفته گذشته رسانه های کره ای مدعی شده بودند که این اسمارت فون از چیپست اسنپدراگون 845، باتری 3000 میلی آمپر ساعتی، رم و حافظه ارتقا یافته برخوردار است که احتمالا به معنی 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی برای جی 7 و 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی برای مدل پلاس است.

این رسانه ها از معرفی G7 در فرودین و عرضه احتمالی در اوایل خرداد ماه خبر دادند. از نظر قیمت هم G7 کمی از مدل قبلی گرانتر بوده و در کره جنوبی بسته به مدل 850 تا 950 دلار قیمت خواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • علی رحیمی
    علی رحیمی | ۲۷ اسفند ۱۳۹۶

    واسه شرکت الجی که قابل احترام و گوشی های خوبی تولید میکنه، بعید بود که کپی کنه طرح آی فون رو...الان دیگه آی فون خیلی از خودش متشکره.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی