ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دعوتنامه های رویداد بعدی اپل ارسال شد؛ آیا آیپد جدید در راه است؟

اپل دعوتنامه هایی را برای مراسم 27 ماه مارس (7 فروردین سال 97) ارسال کرده؛ رویدادی که قرار است در شهر شیکاگو برگزار شود. به گفته این کمپانی رویداد پیش رو که در دبیرستان «Lane ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ | ۰۹:۳۰

اپل دعوتنامه هایی را برای مراسم 27 ماه مارس (7 فروردین سال 97) ارسال کرده؛ رویدادی که قرار است در شهر شیکاگو برگزار شود. به گفته این کمپانی رویداد پیش رو که در دبیرستان «Lane Tech» برپا می شود، بر آموزش تمرکز داد. آیا قرار است در این مراسم آیپد جدیدی معرفی شود؟

اپل در دعوتنامه این گونه ذکر کرده:

«به ما ملحق شوید تا درباره ایده های خلاقانه جدید برای معلمان و دانش آموزان بشنوید».

شاید در این رویداد یک آیپد ارزان قیمت معرفی شود

بر اساس گمانه زنی ها به نظر می رسد قرار نیست در این رویداد شاهد معرفی هیچ محصول انقلابی باشیم (البته اگر اصلاً قرار باشد محصول سخت افزاری از سوی اپل معرفی شود)، زیرا انتظار می رود این گونه خبرهای مهمتر را در مراسمی که در مقر جدید اپل برگزار می شود، بشنویم.

ولی از سوی دیگر پیش از این شنیده شده بود که اپل در حال کار روی آیپد جدیدی است و به نظر می رسد رویداد پیش رو که بر آموزش متمرکز خواهد شد، موقعیت مناسبی برای معرفی این گجت باشد. شاید این بار شاهد معرفی آیپدی ارزان قیمت تر از سوی کمپانی ساکن کوپرتینو باشیم. شاید هم این تبلت از قلم اپل پشتیبانی کند. در نهایت به زودی (در فرودین ماه) مشخص خواهد شد که قصد اپل از برگزاری رویداد یاد شده چیست.

اتفاقات مهم بعدی احتمالاً در رویداد کنفرانس توسعه دهندگان اپل در خرداد ماه می افتد

یاد آوری می کنیم که رویداد بزرگ بعدی اپل، قرار است بیست و نهمین کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان (WWDC) باشد که از 4 خرداد ماه سال 97 در شهر سن خوزه‌ کالیفرنیا برای مدت 4 روز آغاز می شود. امکان تهیه بلیط نیز از چندی قبل برای توسعه دهندگان فراهم شده. گمان می رود اپل در رویداد WWDC سیستم‌ عامل iOS 12 را به همراه آیپد پرو جدید یا شاید آیفون SE معرفی کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی