ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گوگل کمرا
تکنولوژی

نسخه جدید Google Camera برای دیوایس های نکسوس و پیکسل منتشر شد

گوگل همچنان به توسعه اپلیکیشن دوربین دیوایس های پیکسل و نکسوس خود ادامه می دهد. با به‌روزرسانی Google Camera به نسخه ۵.۲ قابلیت هایی به این اپلیکیشن دوربین اضافه شده تا تجربه عکاسی ساده تر ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۷:۰۰

گوگل همچنان به توسعه اپلیکیشن دوربین دیوایس های پیکسل و نکسوس خود ادامه می دهد. با به‌روزرسانی Google Camera به نسخه ۵.۲ قابلیت هایی به این اپلیکیشن دوربین اضافه شده تا تجربه عکاسی ساده تر و لذت بخش تری داشته باشید.

اولین قابلیت که بسیار کاربردیست، گزینه «هشدار کثیف بودن لنز» است که از عنوانش پیداست چه کاری برایتان انجام می دهد: وقتی روی لنز لکه ای بنشیند که بر کیفیت تصاویر اثرگذار باشد، گوگل کمرا بابت بی کیفیت شدن عکس ها به شما هشدار خواهد داد.

اما مورد بعدی، امکان استفاده از دابل تپ برای زوم روی سوژه یا جابجایی میان دوربین اصلی و سلفی است. این گزینه جدید را می توانید درست زیر منوی Gesture در تنظیمات اپلیکیشن پیدا کنید.

همچنین گوگل برای خلوت کردن رابط کاربری اپلیکیشن، گزینه خطوط راهنما (Grid) برای یافتن نقاط طلایی را حالا از صفحه اصلی به تنظیمات اپلیکیشن منتقل کرده تا با داشتن فضای بیشتر تسلط بهتری روی عکاسی داشته باشید.

به غیر از این از شواهدی که توسط وبسایت اندروید پلیس یافت شده، به نظر می رسد گوگل در نسخه های آینده اپلیکیشن خواهان اضافه کردن حالتی به نام Circus mode است که البته هنوز اطلاعات زیادی در مورد آن و کاری که انجام می دهد در دسترس نیست.

ضمنا احتمال دارد که در نسخه بعدی Google Camera بتوانید برای حالت عکاسی پرتره یک میان بر در صفحه خانه بسازید تا با فشردن آن مستقیما و بی معطلی به این صفحه وارد شوید.

برای دانلود آخرین نسخه اپلیکیشن دوربین گوگل می توانید به این لینک مراجعه نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی