ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دریافت آثار برای رقابت در جایزه گیمیستان 2018 آغاز شد

دریافت آثار از بازی سازان 33 کشور آسیایی و آفریقایی جهت رقابت در «جایزه گیمیستان» آغاز شده است. رویداد بین المللی TGC یا تهران گیم کانونشن به عنوان بزرگ ترین رویداد تجاری و علمی منطقه، ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۴:۱۵

دریافت آثار از بازی سازان 33 کشور آسیایی و آفریقایی جهت رقابت در «جایزه گیمیستان» آغاز شده است. رویداد بین المللی TGC یا تهران گیم کانونشن به عنوان بزرگ ترین رویداد تجاری و علمی منطقه، در روزهای چهاردهم و پانزدهم تیرماه برگزار می شود و یکی از بخش های این نمایشگاه به مسابقه «جایزه گیمیستان» اختصاص خواهد داشت.

گیمیستان آنطور که بنیاد ملی توصیفش می کند، منطقه ای فرضی است شامل 33 کشور آسیایی و آفریقایی، از هند و مراکش گرفته تا قزاقستان و یمن و کشورهای دیگری مثل ترکیه و مصر. ویژگی مشترک تمامی این کشورها، فعالیت تیم های جوان و خلاق است و صنعت بازی های ویدیویی آنها هم مثل ایران در حال رشد است. در این منطقه، بیش از 2 میلیارد نفر زندگی می کنند و 40 درصد از آنها روزانه به پای بازی های ویدیویی می نشینند.

جایزه گیمیستان قرار است فرصتی برای توسعه دهندگانی ایجاد کند که به دنبال ناشران و خریداران بین المللی، جهت حضور در بازارهای جهانی می گردند. در این مسابقه، علاقه مندان براساس مقررات اعلام شده می توانند بازی های خود را ارسال کنند و تمامی آنها مورد داوری ناشران مطرح بین المللی قرار می گیرند.

علاقه مندان به جایزه گیمیستان تا 25 فروردین ماه 97 برای ارسال آثار فرصت دارند. پس از پایان مراحل داوری، نامزدهای هر بخش 15 خردادماه در سایت رویداد TGC معرفی خواهند شد. در نهایت بهترین بازی های منطقه گیمیستان 15 تیرماه و در مراسم اختتامیه TGC2018 معرفی می شود و جوایز ارزشمندی به برندگان تعلق خواهد گرفت. برای کسب اطلاعات بیشتر و ارسال آثار می توانید به نشانی tehrangamecon.com/en/gamistan-awards مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی