ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رندر هواوی پی 20 لایت - نوا 3e
تکنولوژی

رندر منتسب به نسخه چین موبایل پی 20 لایت هواوی منتشر شد

در حالی که به زمان رونمایی موبایل های سری پی 20 هواوی در 7 فروردین سال 97 در پاریس نزدیک می شویم، روز به روز اطلاعات بیشتری منتسب به این سری منتشر می شود. به ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۳:۳۰

در حالی که به زمان رونمایی موبایل های سری پی 20 هواوی در 7 فروردین سال 97 در پاریس نزدیک می شویم، روز به روز اطلاعات بیشتری منتسب به این سری منتشر می شود. به تازگی ایوان بلس، افشاگر معروف، تصویری از رندر نوا 3e را منتشر کرده؛ موبایلی که احتمالاً نسخه ارائه شده در چین پی 20 لایت خواهد بود.

همان طور که در این رندرها دیده می شود، نوا 3e (احتمالاً مشابه با پی 20 لایت) در رنگ های مشکی، صورتی، طلایی و آبی عرضه خواهد شد. همچنین به نظر می رسد دوربین اصلی، دوگانه باشد و لنزهای آن به صورت عمودی در گوشه بالا و سمت چپ قاب پشتی قرار گرفته باشند.

حاشیه های نمایشگر در رندرهای منتشر شده از این موبایل بسیار کم است و البته هواوی این بار نیز تلاش کرده از هر دو سوی پشت و جلوی موبایل، نام خود را به همگان نشان دهد.

برای مشاهده در اندازه بزرگتر روی تصویر کلیک کنید.

بر اساس اطلاعاتی که پیش از این منتشر شده، احتمال می رود پی 20 لایت هواوی با نمایشگر 5.84 اینچی +Full HD با رزولوشن 1080 در 2280 و نسبت نمایشگر 19 به 9 روانه بازار شود. همچنین احتمالاً چیپست آن کایرین 659 خواهد بود که 4 گیگابایت حافظه رم آن را همراهی می کند.

میزان حافظه داخلی 64 گیگابایت خواهد بود و دوربین های اصلی رزولوشن 16 و 2 مگاپیکسلی و دوربین جلویی رزولوشن 16 مگاپیکسلی را ارائه خواهند داد. باتری نیز 3000 میلی آمپر ساعتی است.

انتظار می رود پی 20 لایت از اندروید 8.0 بهره ببرد و از نسخه 8.0 رابط کاربری اختصاصی هواوی، EMUI برخوردار باشد. در نهایت باید اشاره کرد از آنجایی که روز به روز موبایل های بیشتری با بریدگی بالای نمایشگر به بازار عرضه می شوند، هواوی نیز ظاهراً برای پی 20 لایت چنین طرحی را در نظر گرفته است.

از سوی دیگر گوگل نیز خود را با این نمایشگرها هماهنگ نموده و به این منظور اندروید 9.0 را برای نمایش مناسب، بهینه کرده است. انتظار می رود در روزهای آتی و پیش از معرفی موبایل های سری پی 20 هواوی، تصاویر بیشتری از دو پرچمدار دیگر این کمپانی منتشر شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • mahdi
    mahdi | ۲۹ اسفند ۱۳۹۶

    کایرین بد نیس ک. پردازنده گرافیکی بده?

  • yashar khodakarami
    yashar khodakarami | ۲۸ اسفند ۱۳۹۶

    اصلا شبیه آیفون ایکس نیست

  • ali
    ali | ۲۸ اسفند ۱۳۹۶

    دوباره کایرین 659!!!!!

مطالب پیشنهادی