ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال جی موبایل اقتصادی زون 4 را معرفی کرد

ال جی از موبایل اقتصادی زون 4 رونمایی کرده که مدلی جایگزین برای زون 3 به حساب می آید که بیش از دو سال از زمان معرفی آن می گذرد. [digipullqoute place="left"]زون 4 ال جی ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ | ۰۹:۳۰

ال جی از موبایل اقتصادی زون 4 رونمایی کرده که مدلی جایگزین برای زون 3 به حساب می آید که بیش از دو سال از زمان معرفی آن می گذرد.

زون 4 ال جی از چیپست اسنپدراگون 425 بهره می برد

بدنه زون 4 از جنس پلاستیک ساخته شده و حاشیه بزرگی در بالا و پایین نمایشگر آن به چشم می خورد. نمایشگر در نظر گرفته شده برای این موبایل 5 اینچی است و رزولوشن 720 در 1280 را ارائه می دهد. چیپست تعبیه شده در آن نیز اسنپدراگون 425 است که از پردازش 64 بیتی پشتیبانی می کند.

موبایل اقتصادی جدید ال جی دارای 2 گیگابایت رم است و به باتری 2500 میلی آمپر ساعتی مجهز شده

زون 4 دارای 2 گیگابایت رم است و 64 گیگابایت حافظه داخلی (در برخی منابع این مقدار 16 گیگابایت ذکر شده) نیز برای آن در نظر گرفته شده که البته به لطف درگاه میکرو اس دی، می توان ظرفیت حافظه جانبی را افزایش داد. موبایل اقتصادی جدید ال جی همچنین به دوربین جلویی 5 مگاپیکسلی و دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی مجهز شده. یک باتری 2500 میلی آمپر ساعتی نیز نیرو بخش این موبایل خواهد بود و البته این باتری توسط کاربر قابل تعویض است.

زون 4 دارای حسگر اثر انگشت است و از 4G پشتیبانی می کند

زون 4 ال جی از حسگر اثر انگشت قرار گرفته در قاب پشتی دستگاه بهره می برد. یک اسپیکر تکی نیز در پایین و سمت چپ قاب پشتی جای گرفته، در حالی که کلید های پاور و ولوم در سمت چپ قاب اطراف بدنه تعبیه شده است. امکانات ارتباطی موبایل اقتصادی جدید ال جی نیز شامل این موارد است: پشتیبانی از 4G، وای فای و بلوتوث 4.2.

قیمتی که برای این تلفن هوشمند اقتصادی در نظر گرفته شده 114 دلار (برای پیش خرید از طریق اپراتور ورایزن) است و تنها در رنگی که ال جی نام آبی مراکشی را برای آن انتخاب کرده به بازار عرضه می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • u kh
    u kh | ۲۸ اسفند ۱۳۹۶

    این حرفارو ول کنین چرا اسپیکر هنو اونجاس

  • حمیدرضا
    حمیدرضا | ۲۸ اسفند ۱۳۹۶

    موبایل های اقتصادی الان امکاناتی بیشتر از پرچمداران چند سال پیش دارن. می تونید پیش بینی کنید پرچمداران پنج سال دیگه چه امکانات و ویژگیهایی دارن و سبک طراحی اونها چه شکلی خواهد بود؟

  • BVB
    BVB | ۲۸ اسفند ۱۳۹۶

    الجی تا وقتی طراحی خسته کننده موبایلاش و یوزاینترفیسشو درست نکنه به جایی نمیرسه

مطالب پیشنهادی