ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

سرانجام نام نهایی کنسول جدید آتاری مشخص شد

آتاری اطلاعات تازه ای از کنسول جدید خود که پیش از این با نام Ataribox شناخته می شد منتشر کرده که بر اساس آن نام نهایی این کنسول، Atari VCS خواهد بود. آتاری این اطلاعات تازه ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۳:۳۰

آتاری اطلاعات تازه ای از کنسول جدید خود که پیش از این با نام Ataribox شناخته می شد منتشر کرده که بر اساس آن نام نهایی این کنسول، Atari VCS خواهد بود.

آتاری این اطلاعات تازه را طی کنفرانس GDC اعلام کرد و تصاویری از بدنه کنسول، کنترلرهای کلاسیک و مدرن و در نهایت لوگو جدید آن را به نمایش گذاشت.

آتاری
لوگو کنسول Atari VCS

کنسول Atari VCS با الهام از کنسول Atari 2600 ساخته شده است. در ساخت این کنسول از  پردازنده AMD استفاده شده و خریداران آن به بازی های کلاسیک و عناوین جدیدی از سمت سازندگان مختلف دسترسی خواهند شد.

قرار بود این کنسول طی زمان نامشخصی در بهار عرضه شود اما آتاری عرضه آن را به دلیل نداشتن برخی از ویژگی های کلیدی مورد نیاز، به تاخیر انداخته است.

کنترلر کلاسیک کنسول جدید آتاری
کنترلر کلاسیک کنسول Atari VCS

مایکل آزرت، مدیرعامل آتاری در این مورد می گوید: «تاخیر در عرضه کنسول حتی برای خود ما نیز تصمیم سختی بود. اما از آن جایی که هدف آتاری از ابتدا عرضه یک محصول بدون مشکل است، برای رسیدن به کیفیت مورد نظر مجبور به عرضه کنسول در زمانی دیگر بودیم و امیدواریم هواداران نیز از جزییات مختلفی که روی این کنسول پیاده سازی شده اند، مانند خود ما هیجان زده باشند.»

قرار است تا در ماه آپریل پیش فروش این کنسول آغاز شود. آتاری هنوز اطلاعاتی را در مورد قیمت Atari VCS منتشر نکرده اما می توان انتظار داشت که این کنسول قیمتی بین 250 الی 300 دلار داشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • yosof
    yosof | ۱ فروردین ۱۳۹۷

    تلفیقی از دوجهان کلاسیک‌ و مدرن
    جالبه

  • B.iz
    B.iz | ۲۹ اسفند ۱۳۹۶

    برای یه کنسول کلاسیک که دوباره داره لانچ میشه ( مثل SNES Classic و NES Classic که هر کدوم فکر کنم ۱۰ دلار قیمت داشتن ) ۲۵۰ دلار یا ۳۰۰ دلار خییلییی قیمت بالاییه!
    اگه واقعا قیمتش همین باشه که فقط امیدوارم شانس با آتاری یار باشه وگرنه اونقدری خریدار پیدا نمیکنه چون برای چی وقتی با همین قیمت ( 250 دلار اکس باکس وان اس و 300 دلار PS4 ) میشه کنسول های روز رو خرید یه کنسول کلاسیک با همین قیمت خرید که تازه شبیه سازش حتی رو گوشی هم موجوده :(

  • Behdad MH
    Behdad MH | ۲۹ اسفند ۱۳۹۶

    سلام، بد نیست گزارشی هم در مورد بسته های اینترنتی شرکت های سرویس دهنده در شب عید تهیه بفرمایید! گلایه من از شرکت شاتل هست که پارسال 5000 گیگ نت رو 20 هزار تومان دادن! اما امسال برای 50 گیگ در مدت 14 روز 54500 تومان طلب میکنن!! نکته خنددار موضوع اینجاست که تا قبل این بسته های به اصطلاح تخفیف خورده عید!! ما بسته روز شمار میخریدم 140 گیک 21500 تومان!!
    متاسفانه اعتراضات به جایی نمیرسه!! با اینکه خیلی ها در پیج رسمیه اینستاگرام شرکت کامنت گذاشتن!! و بسیاری از کامنت ها پاک شده!

    • Behdad MH
      Behdad MH | ۲۹ اسفند ۱۳۹۶

      140 گیک برای 7 روز 21500 تومان

    • میثم ام آر
      میثم ام آر | ۱ فروردین ۱۳۹۷

      مدتهاست با شاتل بخاطر مشکلات زیاد فسخ قرارداد کردم... بعضی شرکت‌ها تا به یک‌جایی میرسن توهم بهشون دست میده

مطالب پیشنهادی