ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آیفون های 2018
تکنولوژی

اپل احتمالاً 270 میلیون نمایشگر برای آیفون ها در 2018 خریداری می کند

منابعی از سوی تأمین کنندگان اپل گزارش کرده اند که انتظار دارند این کمپانی برای آیفون های خود در سال 2018 درخواست ساخت 250 تا 270 میلیون واحد نمایشگر را بدهد. بر اساس گزارش جدید ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۸:۰۰

منابعی از سوی تأمین کنندگان اپل گزارش کرده اند که انتظار دارند این کمپانی برای آیفون های خود در سال 2018 درخواست ساخت 250 تا 270 میلیون واحد نمایشگر را بدهد.

بر اساس گزارش جدید شرکت تحقیقات تأمین کنندگان بازار Digitimes حدود نیمی از این نمایشگرها از نوع OLED و نیمی دیگر از نوع LCD خواهند بود. به طور دقیق تر اعلام شده که اپل حدود 110 تا 130 میلیون نمایشگر OLED را سفارش خواهد داد که شامل حدود 70 تا 80 میلیون نمایشگر 5.9 اینچی برای آیفون 10 فعلی و نیز نسخه بعدی آن است.

البته به نظر می رسد منظور Digitimes از 5.9 در واقع 5.8 اینچی باشد و در این بین یک اشتباه تایپی در گزارش رخ داده. همچنین 40 تا 50 میلیون واحد از نمایشگر های OLED نیز به نمایشگر 6.5 اینچی مدل دیگر آیفون اختصاص خواهند یافت.

گمانه زنی مینگ-چی کو در مورد آیفون 6.1 اینچی 2018

نمایشگرهای LCD نیز به تعداد 60 تا 70 میلیون واحد در سایز 6.1 اینچی برای سومین مدل از آیفون های آتی سفارش داده خواهد شد که قرار است در کنار دو مدلی که ذکر شد، روانه بازار شوند. همچنین 60 تا 70 میلیون واحد دیگر از نمایشگرهای LCD به آیفون های 7، 8 و SE فعلی اختصاص خواهد یافت که سایز آنها 4، 4.7 و 5.5 اینچی است.

یادآوری می کنیم که از مدت ها قبل مینگ- چی کو تحلیلگر ارشد موسسه KGI Securities خبر از عرضه سه آیفون جدید در سال 2018 را داده بود؛ یک آیفون با نام احتمالی Xs به عنوان جایگزینی برای آیفون 10 فعلی با اندازه ای تقریباً مشابه، آیفون بزرگتر با نمایشگر 6.5 اینچی و با نمایشگر OLED و با نام احتمالی Xs Plus و در نهایت ارزان ترین مدل با نام احتمالی آیفون 9 که دارای نمایشگر LCD با سایز 6.1 اینچی خواهد بود.

همچنین بر اساس گزارش ها گمان می رود آیفون 9 تنها از یک دوربین اصلی بهره مند باشد و فناوری لمس سه بعدی نیز برای آن در نظر گرفته نشود. از سوی دیگر احتمالاً هر سه آیفون آتی دارای دوربین TrueDepth خواهند بود و به این ترتیب از فناوری تشخیص چهره اپل بهره خواهند برد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی