ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل P20 Pro هوآوی
تکنولوژی

موبایل P20 Pro هواوی احتمالا مجهز به سه دوربین در پشت بدنه است [تماشا کنید]

درست هفت روز دیگر کمپانی هوآوی به طور رسمی از موبایل های سری P20 شامل سه نسخه پایه، P20 Lite و P20 Pro رونمایی خواهد کرد. امروز اطلاعات جالبی در خصوص مشخصات سخت افزاری نسخه ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۰:۰۰

درست هفت روز دیگر کمپانی هوآوی به طور رسمی از موبایل های سری P20 شامل سه نسخه پایه، P20 Lite و P20 Pro رونمایی خواهد کرد. امروز اطلاعات جالبی در خصوص مشخصات سخت افزاری نسخه پرو منتشر شده که انتظار برای آن را هیجان انگیزتر می کند.

موبایل P20 Pro هوآوی مجهز به نمایشگری ۶.۱ اینچی از نوع AMOLED با رزولوشن ۲۲۴۰×۱۰۸۰ و نسبت تصویر منحصر به فرد ۱۹:۹ خواهد بود. در بالای این نمایشگر شکافی مشابه آیفون X، البته با ابعادی کوچیک تر، دیده می شود و موقعیت سنسور اثر انگشت برخلاف بسیاری از پرچمداران فعلی در زیر نمایشگر حفظ شده است.

موبایل P20 Pro هوآوی

در زیر این نمایشگر چیپست اختصاصی Kirin 970 به همراه پردازشگر عصبی برای هوش مصنوعی و ۶ گیگابایت رم جا خوش کرده است. کمپانی چینی برای این مدل ۱۲۸ گیگابایت نیز حافظه داخلی در نظر گرفته. البته در برخی بازارها P20 Pro با حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی نیز عرضه خواهد شد. یک باتری ۴ هزار میلی آمپر ساعتی هم این مجموعه را تکمیل می کند.

اما نکته جذاب در خصوص موبایل مورد بحث ترکیب سه تایی سنسورهای دوربین در بدنه پشتی آن است. بر اساس شنیده های اخیر P20 Pro هوآوی مجهز به سنسورهای ۴۰ و ۲۰ مگاپیکسلی به همراه سنسوری تله فوتو با کیفیت ۸ مگاپیکسلی است.

با این ترکیب دوربین پشتی این پرچمدار جدید می تواند زوم اپتیکال شگفت انگیز ۵ برابری را در اختیار کاربر خود قرار دهد و دامنه گشادگی دیافراگم نیز بین f/1.6 تا f/2.4 متغییر خواهد بود. ضمناً در شکاف بالای نمایشگر هم یک حسگر ۲۴ مگاپیکسلی جا خوش کرده است. تمام سنسورهای مورد اشاره توسط کمپانی با سابقه لایکا برای محصول جدید هوآوی تولید شده اند.

موبایل P20 Pro هوآوی

بر طبق شنیده ها موبایل P20 با قیمت ۸۳۵ و نسخه Pro با قیمت ۱۱۰۶ دلار در اروپا عرضه خواهند شد. ظاهراً هر دو مدل مورد اشاره در اروپا با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی روانه پیشخوان ها خواهند شد. البته نسخه پایه دارای ۴ و نسخه Pro دارای ۶ گیگابایت رم خواهند بود.

نباید فراموش کرد که به طور معمول قیمت موبایل ها در کشورهای اروپایی بیش از سایر نقاط دنیا تعیین می شوند، بنابراین احتمالاً سه موبایل جدید هوآوی در دیگر کشورها از برچسب قیمت ارزان تری برخودار باشند.

در ادامه می توانید کلیپی کوتاه را که به تازگی در خصوص قابلیت تصویر برداری اسلوموشن این موبایل در فضای مجازی منتشر شده است را مشاهده نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • u kh
    u kh | ۲۹ اسفند ۱۳۹۶

    @aslanasadi
    زشته به خدا کم دروغ بگو یک سوم جمعیت دنیا هواوی داره???!!!خخخخ چی میزنی میدونی جمعیت دنیا چقده?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی