ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

راهنمای نوروزی بازی های موبایل؛ بازی های مناسب سفر [قسمت اول]

نرم نرمک می رسد اینک بهار، خوش به حال روزگار! سال 96 هم با تمام خوبی ها و بدی هایش، هر چه که بود تمام شد. حالا به ایام دل انگیز تعطیلات نوروزی رسیده ایم ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱ فروردین ۱۳۹۷ | ۲۰:۰۰

نرم نرمک می رسد اینک بهار، خوش به حال روزگار! سال 96 هم با تمام خوبی ها و بدی هایش، هر چه که بود تمام شد. حالا به ایام دل انگیز تعطیلات نوروزی رسیده ایم و زمانش فرا رسیده تا خستگی یک سال تلاش و کار و دوندگی را با مشغول شدن به تفریحاتی که دوستشان داریم، از تن بزداییم.

بازی ها یکی از بهترین سرگرمی هایی هستند که شیرینی و لذت این تعطیلات را دو چندان می کنند، از این رو ما در دیجیاتو برایتان بهترین ها را گلچین کرده ایم. در این هفت مطلب راهنمای نوروزی بازی های موبایل، عناوین جذاب و سرگرم کننده ای را معرفی می کنیم که در طول تعطیلات حسابی مشغول شان باشید و از تجربه شان لذت کافی را ببرید.

تعطیلی های عید زمان مناسبی است تا به سفر بروید و در این جور مواقع، خستگی راه می تواند لذت گشت و گذار را تا حد زیادی کاهش دهد. به همین خاطر برای نخستین قسمت از سری مقالات «راهنمای نوروزی بازی های موبایل» به سراغ عناوین آفلاینی رفته ایم که در مسیرهای طولانی می توانند بهترین همدم تان باشند. شما هم بازی هایی که می شناسید را با بقیه کاربران به اشتراک بگذارید.

اگر در دانلود عنوانی مشکل داشتید، بد نیست نگاهی به مقاله «راهنمای روش های دانلود از گوگل پلی؛ چگونه اپ ها را بدون مشکل دریافت کنیم؟» انداخته و با ترفندهای دانلود از پلی استور آشنا شوید. جدا از این برای بازی هایی که حجم کمی دارند نیز ربات تلگرام apkdl_bot گزینه خوبی به شمار می رود.

Grand Theft Auto: San Andreas

یک سفر طولانی پیش رو دارید، چه چیزی بیشتر می چسبد؟ پیشنهاد اول ما این است: یکی از بازی های راک استار (Rockstar) که تا ساعت ها سرگرم شوید. این کمپانی معروف معمولا به مناسبت ده سالگی عناوینش، نسخه موبایل آن ها را منتشر می کند و در میان نسخه موبایل بازی های راک استار، سان آندریاس توانسته بیش از بقیه طعم موفقیت را بچشد.

هر چیزی که از جی تی ای بخواهید اینجا هست؛ دنیایی باز، رانندگی، انجام ماموریت های مختلف و ده ها کار دیگر

عجیب هم نیست، از جی تی ای سان آندریاس به عنوان یکی از بهترین جی تی ای ها یاد می کنند و داشتن تجربه ای مشابه روی تلفن های هوشمند می تواند هر کسی را هیجان زده کند. همانند نسخه پلتفرم های خانگی، در اینجا نیز نقش شخصیتی با نام کارل جانسون را دارید که می خواهد قاتل مادرش را پیدا کند.

Grand Theft Auto: San Andreas

Grand Theft Auto: San Andreas

سازنده: Rockstar Games قیمت: 6.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 2100 / 1760 مگابایت زبان:

Cover Fire

داشتن یک تجربه اکشن آفلاین روی تلفن های هوشمند این روزها خیلی کم گیر می آید. حالا سازندگان حتی به اجبار هم شده عناوین شان را آنلاین می کنند تا با سیستم های درآمدزایی مرسوم سود بیشتری به جیب بزنند. اینجاست که ارزش بازی های آفلاین و اکشنی همانند کاور فایر خودش را نشان می دهد.

کاور فایر عنوانی اکشن و کاور محور است. یعنی در هر مرحله، پشت کاورها سنگر می گیرید و لحظه ای که شرایط را مناسب دیدید، از پناهگاه بیرون آمده و به دشمنان شلیک می کنید. در همین سبک پیشنهاد می کنیم بازی هیرو هانترز (Hero Hunters) را هم از دست ندهید.

Cover Fire

Cover Fire

سازنده: Genera Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 719 / 237 مگابایت زبان:

Chaos Rings III

بازی های سبک نقش آفرینی ژاپنی معمولا محبوبیت زیادی بین ایرانی ها ندارند ولی اگر از علاقه مندان به این عناوین باشید، هر سفری برای تان ساده خواهد شد. بازی های این سبک نه تنها به طرز عجیبی اعتیادآور هستند بلکه خیلی هم دیر تمام می شوند.

اگر از پورت فاینال فانتزی ها فاکتور بگیریم، سری چاوس رینگ بهترین بازی نقش آفرینی ژاپنی در اسمارت فون ها هستند و در قسمت سوم همه چیز بهتر شده است. همانند عناوین پیشین، در چاوس رینگ 3 نیز مبارزات نوبتی بوده، با پیشروی شخصیت های بیشتری آزاد می کنید و جدا از ارتقا آن ها می توانید آیتم های جدید بخرید.

CHAOS RINGS Ⅲ

CHAOS RINGS Ⅲ

سازنده: SQUARE ENIX INC قیمت: 19.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 1700 / 1830 مگابایت زبان:

Plants Vs Zombies 2

بعد از سریال فرندز و انیمیشن ریک و مورتی، بهترین توشه برای مسافت های طولانی داشتن یک بازی اعتیادآور روی اسمارت فون ها است. عنوانی که هنگام تجربه اش گذر زمان را احساس نکنید و وقتی سرتان را از موبایل بالا می آورید، میبینید که عقربه های ساعت خیلی سریع تر از چیزی که انتظارش را داشتید به دنبال هم دویده اند.

در اینگونه موارد، یکی از بهترین گزینه ها را می توانیم بازی دفاع از قلعه Plants Vs Zombies بنامیم. در این عنوان بازیکن ها باید با کار گذاشتن گیاهان در مسیرهای مختلف، مانع رسیدن زامبی ها به خانه شخصیت اصلی بشوند. وجود گیاهان متنوع، محیط های گوناگون و دشمنان فراوان Plants Vs Zombies را تبدیل به یکی از بهترین های موبایل کرده است.

Plants vs. Zombies™ 2

Plants vs. Zombies™ 2

سازنده: ELECTRONIC ARTS قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 106 / 512 مگابایت زبان:

Game Dev Tycoon

Game Dev Tycoon

اگر صنعت بازی های ویدیویی را با جدیت بیشتری دنبال می کنید، روی تمام بازی های بالا خط بکشید؛ بهترین گزینه برای شما همین Game Dev Tycoon است. بازی گیمر را یک مدیر استودیوی کوچک بازیسازی می کند و با «آزادی عجیبش» نشان می دهد که برای فعالیت در صنعت گیم باید با چه چالش هایی رو به رو شد.

در کنار Plants Vs Zombies، ساخته استودیوی Greenheart Games هم اعتیادآورترین بازی لیست است

اینکه بازی که می سازید چه سبکی داشته باشد، روی چه پلتفرم هایی عرضه شود، چه درجه سنی بگیرد و حتی کارمندان استودیوی انرژی شان بیشتر برای کدام بخش های بازی بگذارند همگی از چیزهایی هستند که به عهده شما گذاشته شده و یک اشتباه می تواند به معنای ورشکستگی و شروع دوباره بازی باشد.

Game Dev Tycoon

Game Dev Tycoon

سازنده: .Greenheart Games Pty. Ltd قیمت: 4.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 172 / 61 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • mahdi
    mahdi | ۲ فروردین ۱۳۹۷

    بازی های کم حجم بیشتر بزارید

  • Saeed Nouroozi
    Saeed Nouroozi | ۲ فروردین ۱۳۹۷

    تو سفر بیشتر بازیهای ارکید با مراحل کوتاه مناسبن،ترجیحا بازیهایی که زیاد نیاز به فکر کردن و تمرکز نداشته باشه

  • λ
    λ | ۱ فروردین ۱۳۹۷

    بازی های شوتر اول شخص رو گوشی تو حالت عادیم مناسب نیستن چه برسه به‌ سفر :))

مطالب پیشنهادی