ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

آخرین تریلر بازی A Way Out منتشر شد [تماشا کنید]

تنها یک روز تا انتشار بازی A Way Out باقی مانده و از همین جهت زمان خوبی برای به ياد آوردن چیزهایی است که در این بازی انتظار ما را می کشند. این عنوان، جدیدترین ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲ فروردین ۱۳۹۷ | ۲۳:۰۰

تنها یک روز تا انتشار بازی A Way Out باقی مانده و از همین جهت زمان خوبی برای به یاد آوردن چیزهایی است که در این بازی انتظار ما را می کشند. این عنوان، جدیدترین بازی از سرویس بازی های مستقل الکترونیک آرتز یعنی EA Originals است که به کارگردانی جوزف فارس در استودیو تازه تاسیس Hazelight ساخته شده است.

در A Way Out شما نقش یکی از دو عضو یک تیم دونفره خواهید بود که برای فرار از زندان تلاش کرده و پس از موفقیت در این چالش، با مشکلات و چالش های جدیدی روبرو می شوند.

همکاری مهم ترین عنصر A Way Out بوده زیرا این عنوان تنها به صورت دو نفره قابل بازی است. البته برای تجربه این بازی همراه با دوستتان به صورت آنلاین یا شبکه، تنها به یک نسخه از بازی نیاز خواهید داشت.

این بازی فردا روی پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی منتشر می شود. A Way Out طی کنفرانس الکترونیک آرتز در رویداد E3 سال گذشته معرفی شد و از آن زمان، توجهات زیادی را به خود جلب کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • farzad je
    farzad je | ۳ فروردین ۱۳۹۷

    خبر
    متاش شد 80

  • Rezagamee
    Rezagamee | ۲ فروردین ۱۳۹۷

    ممنون شایان همیشه عالی هستی

مطالب پیشنهادی