ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

خالق سری سیمز بعد از 10سال بازی جدیدی خواهد ساخت

ویل رایت طراح بازی هایی چون Sim City و The Sims، مطابق اخباری که طی مراسم GDC 2018 اعلام شده، هم اکنون در حال کار روی بازی موبایلی با نام Proxy است. عنوان جدید رایت ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۷:۳۰

ویل رایت طراح بازی هایی چون Sim City و The Sims، مطابق اخباری که طی مراسم GDC 2018 اعلام شده، هم اکنون در حال کار روی بازی موبایلی با نام Proxy است. عنوان جدید رایت با همراهی شرکت Gallium Artists و موتور یونیتی ساخته شده و همانطور که از او انتظار می رود، یک بازی در سبک شبیه سازی خواهد بود.

برخلاف سری سیمز، این بار با دنیای از پیش آماده ای روبرو نخواهید شد و می توانید با استفاده از یک سری خاطرات، محیطی کاملاً خالی را پر کرده و جهان مختص به خودتان را خلق کنید و در این راه، هیچ محدودیت یا چارچوب خاصی پیش روی شما قرار ندارد.

شما می توانید بر حسب علاقه ای که دارید، نوع خاطرات موردنظرتان را از بین مواردی همچون «خانواده»، «ماجراجویی»، «خانه» و مواردی دیگر انتخاب کنید. بعد از انتخاب دسته مورد نظر، می توانید با استفاده از مدل های سه بعدی موجود در آن دسته، دنیای خود را کامل کنید. در طول زمان شما مالک جزایری می شوید که خاطراتتان را به هم مرتبط می کنند.

بازی جدید ویل رایت

ایده این بازی تا حدودی ما را یاد جزایر شخصیتی انیمیشن Inside Out کمپانی پیکسار می اندازد. البته به احتمال قوی در این بازی شاهد صحنه های غم انگیز مانند این انیمیشن روان شناسانه نیستیم. ویل رایت، Proxi را یک بازی برای «کشف خود» دانسته و از آن به عنوان فرصتی برای تجسم بهتر شخصیت درونی انسان ها یاد می کند.

در حالی که جزییات در رابطه با Proxi بسیار کم هستند، ویل رایت به تازگی چالش جدیدی راه انداخته که بر اساس آن هنرمندان می توانند با ارائه جهان خیالی خود، شانس خود را برای سمت طراح سه بعدی این بازی امتحان کنند.

آخرین بازی ویل رایت یعنی Spore حدود 10 سال پیش منتشر شد و تا مدت ها خبری از او در صنعت بازی های ویدیویی نبود و از همین سو، این اخبار جدید کاملاً غیر منتظره هستند. لازم به ذکر است که بازی Spore در سال 2008 از جانب مجله تایم به عنوان یکی از بهترین اختراعات آن سال معرفی شد. رایت قصد داشت تا در سال 2013 استارت آپی به نام Syntertainment راه اندازی کند اما این پروژه هیچ وقت نهایی نشد.

ویل رایت طراح بازی مشهور و موفقی است که بدون شک، عنوان تازه او ارزش امتحان کردن خواهد داشت، مخصوصاً اگر از طرفداران بازی های شبیه سازی باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • alimohammadi15
    alimohammadi15 | ۸ فروردین ۱۳۹۷

    در مورد روی کار بودن ایشون در نسخه های جدید اطلاعی ندارم، اما سیم سیتی 2013 و سیمز 4 به شدت نسبت به نسخه های قبلی خودشون افت داشتن. مقایسه کنید سیم سیتی 2013 رو با سیم سیتی 4 و سیمز 4 رو با 3...

  • LOGANLEGEN
    LOGANLEGEN | ۲ فروردین ۱۳۹۷

    ایول

  • mobina
    mobina | ۲ فروردین ۱۳۹۷

    sims 4 که افتضاح بود

مطالب پیشنهادی