ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل هفته آینده احتمالا آیپد ارزان‌تری معرفی خواهد کرد

سه شنبه پیش‌رو، اپل رویدادی برگزار خواهد کرد که با عبارت کلیدی «ایده‌های جدید خلاقانه برای آموزگاران و دانش‌آموزان» آن را معرفی کرده است. اگرچه در اخبار شنیده بودیم که اپل قصد معرفی مک‌بوک ارزان‌تری ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۳ فروردین ۱۳۹۷ | ۲۰:۳۰

سه شنبه پیش‌رو، اپل رویدادی برگزار خواهد کرد که با عبارت کلیدی «ایده‌های جدید خلاقانه برای آموزگاران و دانش‌آموزان» آن را معرفی کرده است. اگرچه در اخبار شنیده بودیم که اپل قصد معرفی مک‌بوک ارزان‌تری دارد اما گویا رویداد هفته آینده قرار است به آیپد جدید اختصاص داشته باشد.

بلومبرگ می‌گوید طی این مراسم یک آیپد ارزان قیمت در کنار نرم‌افزارهای آموزشی جدید معرفی خواهد شد. شایعات گذشته از این حکایت دارند که اپل می‌خواهد امسال یک آیپد ۲۵۹ دلاری معرفی کند تا زمین را به رقبایش نبازد. گوگل و مایکروسافت با داشتن تبلت‌های ارزان‌تر، عمده سهم بازار مدارس و مراکز آموزشی ایالات متحده را در اختیار گرفته‌اند و حالا کوپرتینویی‌ها در تلاشند تا بازی را به دست بگیرند.

با توجه به قیمت پایین این دستگاه‌ها که یک فاکتور مهم در فروش دستگاه به مراکزی نظیر مدارس و مشتریانی مثل دانش‌آموزان است، انتظار می‌رود که شاهد شکل‌گیری رقابتی جذاب‌تر میان بزرگان حوزه فناوری باشیم.

اپل از سال ۲۰۱۰ تا به امروز هم در مک‌بوک ایرهای خود تغییر عمده‌ای ایجاد نکرده و طبق گزارش بلومبرگ، امسال شاهد ارائه مدلی ارزان‌تر هستیم. مک‌بوک ایر فعلی که با برچسب قیمت ۱۰۰۰ دلاری به فروش می‌رسد به نسبت قیمتش شدیدا قدیمی شده و بنابراین بعید نیست که کوپرتینویی‌ها فکری به حال ارزان‌ترین طبقه لپ‌تاپ‌های خود کرده باشند اما خبری از آن در مراسم پیش‌رو نخواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Py House
    Py House | ۳ فروردین ۱۳۹۷

    من کاری با خوب بد بودنش ندارم ولی اگر از اینها بپرسید هدفتان چیه با لبخندی ملیح می گویند خدمت به بشریت !!!

    خوب اقای خادم بشریت شما 70 میلیون ایرانی را چی فرض کردی !

    ما بشر نیستیم ! از اول روز هم این اداها را در اوردید که گفتیم مرگ بر امریکا وگرنه ما به امریکا می گفتیم ینگه دنیا

مطالب پیشنهادی