ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کسب و کار

دولت کره جنوبی کامپیوترهای اداری را به اجبار خاموش می‌کند تا کارمندان بیش از حد کار نکنند

کره جنوبی با یک معضل دست و پنجه نرم می‌کند و آن هم فرهنگ اضافه کاری است. برای فائق آمدن بر این مشکل، دولت کره جنوبی تصمیم گرفته که جمعه‌ها تمامی کامپیوترهای اداری را راس ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۳ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۹:۳۰

کره جنوبی با یک معضل دست و پنجه نرم می‌کند و آن هم فرهنگ اضافه کاری است. برای فائق آمدن بر این مشکل، دولت کره جنوبی تصمیم گرفته که جمعه‌ها تمامی کامپیوترهای اداری را راس ساعت ۸ شب خاموش کند تا همه کارمندان به خانه بروند و کسی سر کار نماند.

این برنامه قرار است طی سه ماه آینده اجرایی شود و آغاز آن از جمعه هفته آینده خواهد بود. این محدودیت طی سه مرحله انجام خواهد شد که در مرحله دوم از ماه آوریل، کامپیوترها نیم ساعت زودتر و راس ساعت ۷:۳۰ خاموش می‌شود (البته فقط در هفته دوم و چهارم این ماه). فاز پایانی نیز در ماه مه خواهد بود که هر جمعه کامپیوترها ساعت ۷ خاموش می‌شود.

همه کارکنان دولتی تحت تاثیر این قانون جدید قرار می‌گیرند در حالی که ۶۷.۱ درصد از کل کارکنان درخواست داده‌اند که از این محدودیت مستثنی شوند. دولت کره جنوبی در شرایط خاص این استثنا را بررسی خواهد کرد.

کارمندان کره جنوبی در طول یک سال ۲۷۳۸ ساعت کار می‌کنند که در مقایسه با ۱۷۶۳ ساعتِ دیگر کشورهای توسعه یافته، رقم حیرت‌انگیزی است. البته قوانین این چنینی فقط مخصوص کارکنان دولتی نیست و این کشور پیشتر ممنوعیت انجام بازی آنلاین از ساعت ۱۲ شب تا ۶ صبح را نیز برای کودکان اجرا کرده.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (38 مورد)
  • big brain
    big brain | ۷ فروردین ۱۳۹۷

    Mohammad Daryabiyan@

    ادبیات مسخره ای داری که در شان یک سایت علمی نیست !!!

    • Mohammad Daryabiyan
      Mohammad Daryabiyan | ۹ فروردین ۱۳۹۷

      با ایشون باید اینطوری برخورد کرد ، من ادم بی ادبی نیستم اما بعضی از افراد فکر میکنن که همه چیز رو بلدن ، یه نگاه به عکس پروفایل ایشون بندازی میفهمی چه به چیه ، ادبیاتی که استفاده کردم حقشون هست یا نه ...

  • Py House
    Py House | ۶ فروردین ۱۳۹۷

    Mohammad Daryabiyan@

    اول ببین می تونی اعتیادت را به تلگرام قطع کنی بعد مثلا خیلی گنده گویی کن اتفاقا ظرف ها و لباس ها نشسته است چند نفر بریزند بشورند بسابند ? ? ?

    • Mohammad Daryabiyan
      Mohammad Daryabiyan | ۷ فروردین ۱۳۹۷

      ساندیسی ته طناب اینجاس از آخرش نگیر ، موضوع رو از اینور میگیری از اونور یه چیز دیگه ای تحویل میدی ، برو بشین ببین با خودت چند چندی بچه جون . توی این نظرات یا توی این کل پست حرفی از تلگرام بود آخه !؟! جوجه مثه همونایی که ازش خط میگیری و پیروشون هستی تا کم میارین یا موضوع رو میپیچونید یا حرف حرف شما باید باشه. من دیگه باهات حرفی ندارم با مغزی که مال 1400 پیشه و افکار مزخرف اعراب وحشی توشه نمیخوام بحث کنم. ???

  • Py House
    Py House | ۶ فروردین ۱۳۹۷

    hamed_1000@

    خوشبختانه از گونه نادر ایرانی ها که اسیر عوام فریبی نمی شود .

  • Py House
    Py House | ۶ فروردین ۱۳۹۷

    انگار خلبان را با دوسن دخترش گرفتند رفته به حراست شکایت می کند خیلی خنده دار است !!! موضوع هم این بود که چون طوفان بود این ها موقع پرواز زهر ترک شدند می گفتند می دانستید طوفان است چرا پرواز کردید خوب اگر تاخیر می کردند هم باز عربده می زدی که چرا تاخیر دارید اول ما بهتر است حق و حقوقمان را صحیح بدانیم بعد افسردگی بعد زایمان بگیریم وقتی شما بدون مجوز می روی وسط خیابان لاستیک اتیش می زنی باید پلیس بیاید با باتوم بزند تو ملاجت فرق سرت بشکافد یا وقتی با این طرز افتضاح حجاب تازه یک چماق برداشتی اون تیکه روسری را علم می کنی باید از روی دکه مخابرات بزنند بیفتی تو جوب دست و پایت قلم بشود تا یاد بگیری که پر رو بازی در نیاری هر کجای دنیا بود مردم مثل خر و گاو عربده می زدند پلیس فرودگاه همون جا یک قلاده می بست یک پوزه بند هم می بست کشان کشان می برد می انداخت تو شوتر فرودگاه تا دیگه امنیت روانی فرودگاه را به هم نریزند درد ملت ما این است

    بله یک مشت عوام فریب هم پیدا می شوند که روی این موج سوار می شوند و کل دولت را با دو تا ریمل یا تلگرام یا هر چیز چرتی تاخت می زنند و همون بلاها را از نو بر سر ملت می اورند

  • Py House
    Py House | ۶ فروردین ۱۳۹۷

    الان یک کلیپی می دیدم که در اون مسافرین پرواز ارومیه به یک نفر اعتراض می کردند یکی از این اعتراض ها این بود که چرا امبولانس و دکتر نیست قطعا بین این مسافرین پزشک هم مسافر بوده و همین پزشک از عنوانش برای فشار بیشتر استفاده خواهد کرد این همان مشکل ما است ! هر وقت یاد گرفتیم که یا همه حقوق دارند یا هیچ کس انوقت پیشرفت می کنیم ! هر وقت یاد گرفتیم که فشار سیستم را به یک نفر ادم پاسخگو نیاوریم و دقیقا بدانیم به کی به کجا و کی و با چه شرایطی شکایت خودمان را مطرح بکنیم انوقت نتیجه خواهیم گرفت ! در کشور ما یاد گرفته اند یک نفری را پیدا بکنند و همه باهم مثل خر و گاو بلانسبت خر و گاو فریاد بکشیم هنوز نمی دانیم جای شیهه کشیدن بالای کوه است و تحت هر شرایطی شکایت خود را از طریق وکیل به شکلی محترمانه مطرح بکنیم یارو حراست را گرفته در مورد نبود پزشک شکایت می کند بابا اخوی حراست مسئول نگهبان و امنیت است مسئول شکایت نیست من بار ها دیدم که در همه ادرات برای شکایت می روند پیش حراست ? ? ?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی