ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

انتشار گزارشی که تعبیه اسکنر اثرانگشت در نمایشگر گلکسی نوت 9 را مجدداً تایید می کند

در آخرین گزارش ها خواندیم سامسونگ قرار است از خیر تعبیه سنسور اثرانگشت در نمایشگر موبایل گلکسی نوت 9 بگذرد که اصلی ترین دلیل این تصمیم ظاهراً به مشکلات مربوط به محافظ های نمایشگر باز ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۳ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۵:۳۰

در آخرین گزارش ها خواندیم سامسونگ قرار است از خیر تعبیه سنسور اثرانگشت در نمایشگر موبایل گلکسی نوت 9 بگذرد که اصلی ترین دلیل این تصمیم ظاهراً به مشکلات مربوط به محافظ های نمایشگر باز می گردد. با این حال، گزارش های تازه از سوی منابع کره ای از احتمال تعبیه این سنسور در نمایشگر پرچمدار بعدی سامسونگ حکایت دارند.

به گزارش وب سایت Korea Herald، سامسونگ دیسپلی (که یکی از زیرمجموعه های سامسونگ الکترونیکس به حساب می آید) در حال حاضر سه یا چهار راهکار برای تعبیه سنسور اثرانگشت در پنل های Super AMOLED یافته و سامسونگ در حال بررسی جدی یکی از این راهکارها است.

در این گزارش آمده که تصمیم نهایی درباره اسکنر اثر انگشت، تا پایان ماه مارس اتخاذ می شود؛ یعنی زمانی که طراحی نهایی دستگاه هم باید مشخص گردد. البته گفته می شود که سامسونگ دیسپلی هنوز نتوانسته راهکاری بی نقص برای تعبیه اسکنر در نمایشگر بیابد اما از آن جایی که نوت 9 احتمالاً اواخر ماه آگوست عرضه می شود، هنوز زمان کافی برای بهبود این تکنولوژی وجود دارد.

همانطور که احتمالاً از پیش می دانید، گلکسی نوت 8 و پرچمداران خانواده گلکسی اس 9 همگی به همراه اسکنر اثر انگشتی عرضه شده اند که روی پنل پشتی قرار گرفته است. تعبیه این سنسور در نمایشگر نوت 9، نه تنها به معنای تغییراتی مهم در طراحی است، بلکه عمر باتری را نیز افزایش می دهد؛ زیرا سامسونگ به فضای بیشتری برای باتری دسترسی خواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • محمد حسین عطازاده
    محمد حسین عطازاده | ۴ فروردین ۱۳۹۷

    سلام واقعا Galaxy Note9 اثر انگشت داخل صفحه داره ؟

  • محمدحسین
    محمدحسین | ۳ فروردین ۱۳۹۷

    لطفا درمورد اس9 و اس8 هایی که بخشی از نمایشگرشون یدفعه فریز میشه هم مطلب بذارید تو فروم ردیت چندین صفحه همین موضوعه حتی تو خود انجمن سامسونگ هم هست

مطالب پیشنهادی