ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تحلیلگران می‌گویند آیپد ارزان‌قیمت اپل از Pencil هم پشتیبانی می‌کند

روز گذشته با خبر شدیم که گویا اپل قصد دارد در رویداد روز سه‌شنبه خود یک تبلت ارزان‌قیمت برای دانش‌آموزان و مراکز آموزشی معرفی کند و حالا تحلیلگران بر این باور هستند که برای موفقیت ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۴ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۹:۳۰

روز گذشته با خبر شدیم که گویا اپل قصد دارد در رویداد روز سه‌شنبه خود یک تبلت ارزان‌قیمت برای دانش‌آموزان و مراکز آموزشی معرفی کند و حالا تحلیلگران بر این باور هستند که برای موفقیت بالاتر این مدل از آیپدها، تعامل با قلم اپل یا Pencil لازم است در حالی که تا به امروز فقط آیپد پرو از این قلم پشتیبانی می‌کند.

مینگ-چی کو از KGI Securities در یادداشتی که توسط وبسایت MacRumors مشاهده و منتشر شده نوشته: «آیپد ۹.۷ اینچی ارزان قیمت جدید... احتمالا از اپل پنسل پشتیبانی می‌کند.»

به اعتقاد کو، پشتیبانی از قلم یکی از راه‌های اشتقاق این تبلت از دیگر همتایان اندرویدی‌اش است. گفته‌های کو در زمینه سخت‌افزارهای اپل عمدتا دقیق و صحیح از آب در آمده و نمی‌توان در مورد پیش‌بینی فعلی او نیز صحبت خاصی داشت چون خود او نیز چندان مطمئن و قاطع نظری نمی‌دهد. در واقع نظر او بیشتر بر اساس پیش‌بینی‌هایش است و نه اخباری که در اختیارش قرار گرفته.

با این حال گفته او کاملا منطقی به نظر می‌رسد. قلم یکی از ابزارهای پر کاربرد دانش‌آموزان و دانشجویان است که می‌تواند مسیر یادگیری روی تبلت‌های آیپد را ساده‌تر کند. حتی متن دعوتنامه روز سه‌شنبه هم با قلم نوشته شده که می‌تواند یک نشانه دیگر باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی