ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آیفون ۱۰
تکنولوژی

شاید اپل تولید آیفون های ۲۰۱۸ را زودتر از همیشه آغاز کند

بر اساس شایعه ای جدید احتمال آن وجود دارد که شرکت اپل تولید آزمایشی آیفون های ۲۰۱۸ خود را تا چندی دیگر و زودتر از موعد آغاز نماید، چراکه ظاهراً قرار است امسال هر سه ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۴ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۰:۳۰

بر اساس شایعه ای جدید احتمال آن وجود دارد که شرکت اپل تولید آزمایشی آیفون های ۲۰۱۸ خود را تا چندی دیگر و زودتر از موعد آغاز نماید، چراکه ظاهراً قرار است امسال هر سه مدل این موبایل ها به صورت همزمان وارد بازار شوند.

به طور حتم به خاطر دارید که آیفون X با فاصله ای نسبتاً قابل توجه نسبت به آیفون 8 و 8 پلاس راهی بازار شد و همزمانی عرضه آن با اواخر سال میلادی مشکلاتی را در زمینه تامین قطعات لازم و پوشش نیاز بازار در دوره کریسمس به وجود آورد. حال به نظر می رسد تیم کوک و همکارانش تصمیم گرفته اند تا با جا به جایی در برنامه ها از بروز چنین مشکلی جلوگیری نمایند.

گفته شده در سال گذشته و به دلیل نرخ بالای نقص در سنسورهای سه بعدی لازم برای سامانه FaceID، تولید انبوه آیفون X تا میانه های ماه آگوست ممکن نشده بود. همین مسئله عرضه آن را در میانه های سپتامبر و همراه با دو آیفون دیگر ناممکن ساخت.

تولید آزمایشی آیفون های ۲۰۱۸

حال با توجه به آن که ظاهراً کمپانی اهل کوپرتینو قصد دارد هر سه مدل از موبایل های هوشمند آینده اش را به سنسور تشخیص چهره مجهز سازد، بنابراین تصمیم برای آغاز تولید زودتر از موعد آیفون های جدید کاملاً منطقی و حتی لازم به نظر می رسد.

تولید کنندگان سخت افزارهای لازم برای سامانه FaceID به اپل اطمینان داده اند که می توانند نیاز امسال تمام آیفون های آینده اش را به قطعات مورد بحث فراهم کنند، با این حال تعجیل در برنامه های تولید نگرانی ها در خصوص بروز مشکلات پیشین را مرتفع خواهد ساخت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • sepehrkazemi
    sepehrkazemi | ۴ فروردین ۱۳۹۷

    به نظر من این حرکت اپل یه جور احساس خطر به حساب میاد چونکه داره توی بازار رقابت از گوشی های اندرویدی و مخصوصا کمپانیه هواوی عقب میمونه و فروش گوشی هاش بسیار پایین رفته آمارش. دلیلش هم معلومه قیمت بسیار بالای گوشی های اپل هست درسته که کیفیت بالایی داره اما برای مثال هواوی هم همون کیفیت رو در گوشی های جدیدش داره ارایه میده با این تفاوت که حتی تا یک سوم قیمت پایین تر هستش . دردسر های ios هم دیگه تو تمام دنیا هستش و فقط مختص ایران نیست البته توی ایران هم همش مدام دسترسی به اپل استور مسدود میشه ولی در کل کسی منکر این نیستش که کار کردن با یه گوشیه اندرویدی راحتر هستش . از طرف دیگه باطری های گوشی های هواوی خیلی قوی تر از اپل ها هستند و شارژ بیشتری نگه میدارند و دوام بیشتری هم دارند پس مردم هم در این چند ساله تمایلشون به سمت هواوی رفته و این به نظر من یه امر مفید و طبیعی بوده

مطالب پیشنهادی