ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل U12 پلاس احتمالا تنها پرچمدار امسال HTC خواهد بود

سال گذشته اچ‌تی‌سی دو مدل تلفن همراه پرچمدار معرفی کرد. یکی U11 در ماه مه و یکی U11 پلاس در ماه نوامبر. هیچ‌یک از این دو تلفن همراه تعداد زیادی از مخاطبان را جذب خود ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۴ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۸:۳۰

سال گذشته اچ‌تی‌سی دو مدل تلفن همراه پرچمدار معرفی کرد. یکی U11 در ماه مه و یکی U11 پلاس در ماه نوامبر. هیچ‌یک از این دو تلفن همراه تعداد زیادی از مخاطبان را جذب خود نکردند و گویا به همین دلیل اچ‌تی‌سی تصمیم گرفته سیاست امسال خود را عوض کند.

به گفته وبسایت HTC Source، موبایل U12 پلاس که اخیرا صحبت‌ها در مورد آن بالا گرفته، تنها پرچمدار امسال شرکت اچ‌تی‌سی خواهد بود و گویا قرار نیست اصلا HTC U12 ساخته شود. در عوض قرار است شاهد عرضه U12 Life باشیم، مشابه مدل سال گذشته که در حقیقت یک موبایل میان‌رده به حساب می‌آید.

انتظار می‌رود HTC U12 پلاس اوایل ماه مه در برخی نقاط جهان عرضه شود. به گفته HTC Source این احتمال وجود دارد که با سخت‌افزاری مشابه به گلکسی اس ۹ پلاس، قیمت دستگاه مشابه گلکسی اس ۹ و نزدیک به ۷۰۰ دلار باشد. با وجود سهم پایین اچ‌تی‌سی از بازار، تصمیم عاقلانه‌ای به نظر می‌رسد که البته فعلا نمی‌توان در مورد آن با اطمینان سخن گفت.

احتمالا این تلفن همراه نمایشگر کواد اچ‌دی پلاس ۶ اینچی، اسنپدراگون ۸۴۵، دوربین دوگانه در قسمت جلویی و پشتی، ۶ گیگابایت رم و تا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی داشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • mahdi
    mahdi | ۴ فروردین ۱۳۹۷

    چقد شبیه گوشی های ال جیه

  • farzad je
    farzad je | ۴ فروردین ۱۳۹۷

    یعنی u11 plus بده ؟؟؟

مطالب پیشنهادی