ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

راهنمای نوروزی بازی های موبایل؛ به واقعیت اضافه کنید

نرم نرمک می رسد اینک بهار، خوش به حال روزگار! سال 96 هم با تمام خوبی ها و بدی هایش، هر چه که بود تمام شد. حالا به ایام دل انگیز تعطیلات نوروزی رسیده ایم ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۶ فروردین ۱۳۹۷ | ۲۰:۰۰

نرم نرمک می رسد اینک بهار، خوش به حال روزگار! سال 96 هم با تمام خوبی ها و بدی هایش، هر چه که بود تمام شد. حالا به ایام دل انگیز تعطیلات نوروزی رسیده ایم و زمانش فرا رسیده تا خستگی یک سال تلاش و کار و دوندگی را با مشغول شدن به تفریحاتی که دوستشان داریم، از تن بزداییم.

بازی ها یکی از بهترین سرگرمی هایی هستند که شیرینی و لذت این تعطیلات را دو چندان می کنند، از این رو ما در دیجیاتو برایتان بهترین ها را گلچین کرده ایم. در این هفت مطلب راهنمای نوروزی بازی های موبایل، عناوین جذاب و سرگرم کننده ای را معرفی می کنیم که در طول تعطیلات حسابی مشغول شان باشید و از تجربه شان لذت کافی را ببرید.

به لطف پلتفرم ARCore و پشتیبانی آن از دیوایس های اندرویدی بیشتر، در چند روز گذشته شاهد سرازیری اپ ها و بازی های واقعیت افزوده زیادی روی اندروید بودیم و حالا دیگر اندروید نیز همانند iOS، از لحاظ اپلیکیشن های واقعیت افزوده چیزی کم ندارد. با ما همراه باشید تا با بعضی از آن ها آشنا شوید.

اگر در دانلود عنوانی مشکل داشتید، بد نیست نگاهی به مقاله «راهنمای روش های دانلود از گوگل پلی؛ چگونه اپ ها را بدون مشکل دریافت کنیم؟» انداخته و با ترفندهای دانلود از پلی استور آشنا شوید. جدا از این برای بازی هایی که حجم کمی دارند نیز ربات تلگرام apkdl_bot گزینه خوبی به شمار می رود.

AR Runner

این روزها بیرون رفتن یکی از مرسوم ترین کارها بین خانواده ها است و اگر می خواهید این طبیعت گردی را کمی پرتحرک تر کنید، AR Runner مناسب شماست؛ در این اپلیکیشن شما تا جایی که می توانید باید بدوید. در واقع به کمک دوربین موبایل، بازی چند نقطه آبی و قرمز در محیط به وجود می آورد.

حالا باید به سرعت به نقطه های آبی بروید و رکورد بزنید. فقط هنگام حرکت چون باید موبایل را دست تان بگیرید، مراقب باشید تا اسمارت فون نیافتد. AR Runner فعلا تنها برای iOS منتشر شده اما با توجه به موج عرضه بازی های واقعیت افزوده روی اندروید، احتمالا به زودی شاهد عرضه بازی در اندروید هم خواهیم بود.

AR Runner

AR Runner

سازنده: Semidome قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 43.2 مگابایت زبان:

Star Walk 2

نجوم همیشه یکی از موضوعات مورد علاقه بین مردم بوده و حالا با پیشرفت تکنولوژی، بدون نیاز به تلسکوپ هم می توان لذت تماشای آن ها را چشید؛ در Star Walk 2 که یکی از محبوب ترین اپ های واقعیت افزوده است، کافیست دوربین موبایل خود را به سمت آسمان گرفته و حتی در کمترین نور هم از طریق آن، ستاره ها را با جزییات فراوان دنبال کنید. طبیعت گردی با طعم نجوم، تجربه عجیبی است. پیشنهاد می کنیم از دستش ندهید.

Star Walk 2

Star Walk 2

سازنده: Vito Technology قیمت: نسخه اندروید رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 246 مگابایت زبان:

Ghosts 'n Guns

واقعیت افزوده هنوز ابتدای راه خودش است و به همین خاطر هم بازی هایی شوتری همانند Ghosts 'n Guns محبوبیت زیادی دارند. تصور اینکه دشمنان در دنیای واقعی به شما حمله کنند و با اسلحه هایی که دارید آن ها را بکشید به خودی خود جذاب است، چه برسد به اینکه آن را واقعا تجربه کنیم.

در این عنوان تیراندازی واقعیت افزوده، روح های پیکسلی به دنیا می آیند و با آن ها می جنگید. بعد از چند مرحله هم یک دشمن قدرتمند و بزرگ به سراغ تان می آید. Ghosts 'n Guns با دشمنان متنوع و کنترل ساده در کنار تجربه روانی که ارائه می دهد، در حال حاضر یک تجربه متفاوت از واقعیت افزوده به شمار می رود.

Ghosts 'n Guns

Ghosts 'n Guns

سازنده: Turbo Chilli قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 94.6 مگابایت زبان:

The Machines

اگرچه بالاتر گفتیم واقعیت افزوده هنوز به آن پختگی لازم نرسیده ولی با همین محدودیت های کنونی این تکنولوژی نیز استودیوی Directive Games توانسته اثری چشم نواز بسازد؛ The Machines که برخلاف دیگر بازی های واقعیت افزوده به فضای زیادی در محیط احتیاج دارد، به خاطر وجود جزییات فراوانش بالاترین گرافیک را بین عناوین کنونی این تکنولوژی دارد. همانند دوتا 2 یا وین گلوری، در این بازی موبا هم زمین به دو قسمت تقسیم می شود و در نقش قهرمان خود باید منطقه حریف را نابود کنید.

The Machines

The Machines

سازنده: Directive Games قیمت: 4.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 810 مگابایت زبان:

Zombie Gunship Revenant AR

این بازی را در چند روز پیش و به خاطر عرضه نسخه اندروید در هفت سنگ نوروزی هم معرفی کردیم. با این وجود سازنده به قدری خوب تکنولوژی واقعیت افزوده را با گیم پلی عنوانش ترکیب کرده که چاره ای جز حضور دوباره Zombie Gunship Revenant AR در لیست امروز نداشتیم.

در این عنوان به شما کنترل یک هلیکوپتر داده شده و حالا باید زامبی هایی که در زمین حرکت می کنند را نابود کنید. همین قدر ساده و به همان اندازه هم لذت بخش، جالب اینجاست بدانید Zombie Gunship Revenant AR یکی از محبوب ترین بازی های واقعیت افزوده روی iOS است و اگر یک دیوایس اندرویدی دارید، پیشنهاد می کنیم تجربه آن را از دست ندهید.

Zombie Gunship Revenant AR

Zombie Gunship Revenant AR

سازنده: Limbic قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 63.1 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • baren ariamehr
    baren ariamehr | ۸ فروردین ۱۳۹۷

    خدایی گوشی خریدن فقط باید بین برندهای معتبر باشه. به نظرم برای خرید گوشی فقط ا برندهای بزرگ مثل اپل و بلک بری و ال جی و ... اینا باید باشه.

  • musefian
    musefian | ۶ فروردین ۱۳۹۷

    نمیدونم چرا هرچی بازی واقعیت افزوده بازی کردم خیلی زود برام تکراری شدن و حذفشون کردم با وجود اینکه بعضیا خیلی جذابن اول بازی کردن.

مطالب پیشنهادی