ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آیفون SE 2
تکنولوژی

احتمال تولید و عرضه انحصاری آیفون SE 2 در هند

این روزها یافتن موبایل های دارای سخت افزار قابل توجه با نمایشگر کمتر از 5 اینچ کار چندانی راحتی نیست و در سال های اخیر تنها اسمارت فون های سری کامپکت سونی و آیفون SE ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۶ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۸:۳۰

این روزها یافتن موبایل های دارای سخت افزار قابل توجه با نمایشگر کمتر از 5 اینچ کار چندانی راحتی نیست و در سال های اخیر تنها اسمارت فون های سری کامپکت سونی و آیفون SE در این رده به بازار عرضه شده اند.

در این میان بسیاری از علاقمندان اپل به عرضه نسل دوم آیفون SE چشم دوخته اند که تا کنون در هاله ای از ابهام قرار دارد و بر اساس آخرین شایعاتی که در این زمینه منتشر شده احتمالا به صورت انحصاری در هند تولید و عرضه شود.

بر اساس شایعات موجود آیفون SE 2 قرار است از نمایشگری 4.2 اینچی به همراه چیپست A10 فیوژن،2 گیگابایت رم و نسل جدید و سریع‌تر Touch ID بهره ببرد.

تولید آیفون SE 2 در هند چندان جای تعجبی ندارد چرا که اپل به خاطر مالیات سنگین بر واردات ابزارهای فناوری به این کشور، نسل اول این اسمارت فون را هم در ایالت بنگلور هند تولید کرده بود. از سوی دیگر هند به عنوان دومین کشور پر جمعیت دنیا دارای بازار موبایل روبه رشدی است و بر اساس آمارهای رسمی از هر نه شهروند این کشور تنها دو نفر موبایل هوشمند دارند، در حالی که این میزان برای آمریکایی ها دو نفر از سه نفر است. همین مساله نشان دهنده مزایای تولید اسمارت فون در هند نسبت به کشورهایی از قبیل آمریکا و چین است.

بنابرین اگر اپل قصد داشته باشد آیفون SE 2 را تنها در این کشور عرضه کند و با توجه به مالیات سنگین در نظر گرفته شده برای واردات، تولید آن در این شبه قاره کاملا منطقی به نظر می رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • I.G.I
    I.G.I | ۷ فروردین ۱۳۹۷

    در جواب اون دوستمون باید بگم علت تولید ایفون اس ای دزدی بیشتر و خالی کردن جیب مشتریه نه چیز دیگه...موفق باشی

  • mobina
    mobina | ۶ فروردین ۱۳۹۷

    کاش حداقل صفحشو 5 اینچ یا 5.2 بزنه 4 اینچ خیلی زیادی کوچیکه

    • hosseinrmn
      hosseinrmn | ۶ فروردین ۱۳۹۷

      تولید آیفون SE فقط به خاطر کوچک بودن صفحش هس ، اگر کسی صفحه بزرگ تری بخواد میره سراغ مدل های دیگه آیفون

مطالب پیشنهادی