ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی S9
تکنولوژی

سامسونگ در حال توسعه عضو تازه‌ای از خانواده گلکسی A است

به نظر می رسد سامسونگ در حال توسعه مدل جدیدی از موبایل های میان رده با نام گلکسی A6 است. در روزهای اخیر نتایج تستی منتسب به دو موبایل گلکسی A6 و A6 Plus در پایگاه ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۶ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۱:۰۰

به نظر می رسد سامسونگ در حال توسعه مدل جدیدی از موبایل های میان رده با نام گلکسی A6 است.

در روزهای اخیر نتایج تستی منتسب به دو موبایل گلکسی A6 و A6 Plus در پایگاه داده بنچمارک Geekbench رویت شد و حالا این اسمارت فون تائیدیه Wi-Fi Alliance را نیز دریافت کرده است.

تائید این مساله توسط Wi-Fi Alliance که یک مجموعه غیرانتفاعی جهانی برای وضع استانداردهای شبکه های وای فای است، را می توان نشانه ای از احتمال معرفی قریب الوقوع گلکسی A6 تلقی کرد.گلکسی A8 و A8 پلاسمتاسفانه این مجموعه غیرانتفاعی به جز شماره مدل SM-A600FN و پشتیبانی گلکسی A6 از اندروید اوریو، اطلاعات خاص دیگری را در رابطه با مشخصات سخت افزاری دستگاه ارائه نکرده است. با این حال به لطف اطلاعات ارائه شده در پایگاه داده بنچمارک Geekbench می دانیم که مشخصات سخت افزاری این دستگاه به پای گلکسی A5 2017 هم نمی رسد و بیشتر رقیبی برای گلکسی A3 2017 و سری J به شمار می رود.

بر این اساس گلکسی A6 به چیپست اگزینوس 7870 با پردازنده هشت هسته ای و پردازشگر گرافیکی Mali-T830 مجهز خواهد بود که در کنار 3 گیگابایت رم قرار گرفته است. از سوی دیگر گلکسی A6 پلاس روی کاغذ کمی قدرتمندتر بوده و از چیپست اسنپدراگون 625، پردازشگر گرافیکی آدرنو 506 و 4 گیگابایت رم بهره می برد.

با این حال نکته جالب این جاست که در تست های Geekbench گلکسی A6 امتیاز 3605 را کسب کرده در حالی که این میزان برای مدل پلاس 3469 است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • mobina
    mobina | ۶ فروردین ۱۳۹۷

    همون a5 2017 هنوز تو بازار داره میترکونه

  • pouya s
    pouya s | ۶ فروردین ۱۳۹۷

    من امسال یه گلکسی a5 خریدم و جالبه به طور مسخره ای چراغ اعلان نداره

    • پوریا
      پوریا | ۶ فروردین ۱۳۹۷

      بجاش AOD داره که از چراغ نوتیفیکیشن خیلی کاربردی تره که

مطالب پیشنهادی