ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سری جدید تلویزیون های OLED سونی ارزان تر از نسل قبل هستند

تلویزیون های اولد معمولاً قیمت بالایی دارند، اما قیمت نسل اول تلویزیون های اولد سونی را فقط می توان با واژه گزاف توصیف کرد. قیمت پایه این محصولات از 5000 دلار شروع می شد و ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۶ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۷:۰۰

تلویزیون های اولد معمولاً قیمت بالایی دارند، اما قیمت نسل اول تلویزیون های اولد سونی را فقط می توان با واژه گزاف توصیف کرد. قیمت پایه این محصولات از 5000 دلار شروع می شد و حتی سرسخت ترین طرفداران این برند ژاپنی را هم وادار می کرد که به گزینه های ارزان تری نظیر محصولات ال جی روی بیاورند.

این مشکل در سال 2018 تا حدودی مرتفع شده است. سونی قیمت گذاری سری جدید تلویزیون های اولد A8F را اعلام کرده که از 2800 دلار برای مدل 55 اینچی شروع می شود و نمونه 65 اینچی آن هم 3800 دلار قیمت دارد. البته همچنان تلویزیون های سونی از رقبای کره ای گران تر هستند، به عنوان مثال مدل G8 ال جی از قیمت پایه 2500 دلار به فروش می رسد. با این حال فناوری های خاصی نظیر تولید صدا از صفحه تلویزیون می تواند این اختلاف قیمت را توجیه کند.

البته نسل جدید تلویزیون های سونی از فناوری دالبی ویژن بی بهره اند. مدل A8F و دیگر محصولات 4K این شرکت فعلاً از استاندارد جدید HDR پشتیبانی نمی کنند و تا قبل از عرضه آپدیت در اواخر سال 2018 باید به همان فناوری HDR10 اکتفا کنید.

همانند همیشه می توانید با چشم پوشی از فناوری گران قیمت OLED مقدار زیادی در هزینه هایتان صرفه جویی کنید و از تلویزیون های LED با رزولوشن 4K لذت ببرید. سری X900F سونی با قیمت 1100 دلار برای مدل 49 اینچی نیاز اکثر کاربران را برآورده خواهد کرد و حتی اگر به یک سینمای خانگی عظیم الجثه نیاز داشته باشید، غول 85 اینچی سونی با قیمت 5300 دلار در اختیار شماست.

نهایتاً اگر تلویزیون بزرگی با هزینه کم احتیاج دارید، باید قید موتور پردازش تصویر X1 Extreme را بزنید و سری X850F را با قیمت 1800 دلار برای مدل 65 اینچی و 4500 دلار برای مدل 85 اینچی خریداری نمایید. محصولات جدید سونی به زودی در بازارهای جهانی عرضه می شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • روزبه
    روزبه | ۶ فروردین ۱۳۹۷

    دیگه هیچ فرقی نداره وقتی دلار بالای 5 تومنه هیچ فرقی

  • ناصر
    ناصر | ۶ فروردین ۱۳۹۷

    احتیاجی به تلوزیونهای سونی نداریم فقط تولید داخل

    • | ۶ فروردین ۱۳۹۷

      اگه خوش کیفیت باشن چرا که نه.

  • herogame
    herogame | ۶ فروردین ۱۳۹۷

    دلار 5000 تومنی و دیگر هیچ ?

مطالب پیشنهادی