ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مرورگر اج
تکنولوژی

مرورگر اج برای آیپد و تبلت های اندرویدی منتشر شد

مایکروسافت که در روزهای گذشته نسخه بتای مرورگر اج را برای آیپد ارائه کرده بود، حالا نسخه اصلی آن را برای تبلت های اندرویدی و آیپد منتشر کرده است. این کمپانی عمدتا روی سازگاری واسط ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۷ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۵:۰۰

مایکروسافت که در روزهای گذشته نسخه بتای مرورگر اج را برای آیپد ارائه کرده بود، حالا نسخه اصلی آن را برای تبلت های اندرویدی و آیپد منتشر کرده است.

این کمپانی عمدتا روی سازگاری واسط کاربری با سایز بزرگتر نمایشگر در تبلت ها متمرکز بوده و قابلیت هایی مثل تغییر تم روشن به تیره، ادامه وبگردی در کامپیوتر و «نمای خواندن» که صرفاً بر محتوای متنی و تصاویر مرتبط به صفحات متمرکز است را نیز در اختیار کاربران قرار می دهد.

با این حال اپلیکیشن آیپد تا حدودی ساده تر است، برای مثال مایکروسافت قابلیت جداسازی صفحهiOS 11 را در آن قرار نداده و از اینرو نمی توانید مروگر را در کنار اپ های دیگر اجرا کنید. پسوردهای ذخیره شده و لیست خواندن ویندوز 10 نیز به لطف این اپلیکیشن به آیپد منتقل می شوند.مرورگر اجبرای نصب آخرین نسخه مروگر اج سازگار با آیپد می توانید به اپ استور و برای دانلود نسخه سازگار با تبلت های اندرویدی به پلی استور مراجعه نمایید.

این کمپانی در آبان ماه نسخه ویژه iOS را منتشر کرده بود که پس از چهار ماه قابلیت های گسترده ای از جمله پشتیبانی از تاچ سه بعدی، جستجوی محتوا در صفحات و امکان اشتراک گذاری لینک از اپلیکیشن های دیگر به آن اضافه شد و احتمالا در ماه های آتی امکانات بیشتری نیز به تبلت ها خواهند آمد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • new wolf
    new wolf | ۷ فروردین ۱۳۹۷

    مرورگر اندرویدش خیلی شبیه کرومه تو بعضی موارد استثنا یکم سریع تر و بهتر از کروم عمل میکنه البته قبول دارم واسه دسکتاپش به خوبی کروم نیست

  • soheil
    soheil | ۷ فروردین ۱۳۹۷

    چرا مایکروسافت دست بردار نیس

  • pouya s
    pouya s | ۷ فروردین ۱۳۹۷

    با نرم افزارهایی که هست حتی تو خود ویندوز کامپیوتر از این نرم افزار استفاده نمی شه چه برسه روی آندروید

مطالب پیشنهادی