ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شیائومی اسپیکر هوشمند 27 دلاری Mi AI Mini را معرفی کرد

شیائومی امروز Mi MIX 2S را به شکل رسمی معرفی کرد و همان طور که انتظار می رفت، دو محصول دیگر را نیز در کنار این موبایل پرچمدار به نمایش گذاشت؛ یکی لپ تاپ گیمینگ ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۷ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۴:۱۶

شیائومی امروز Mi MIX 2S را به شکل رسمی معرفی کرد و همان طور که انتظار می رفت، دو محصول دیگر را نیز در کنار این موبایل پرچمدار به نمایش گذاشت؛ یکی لپ تاپ گیمینگ Mi و دیگری اسپیکر هوشمند Mi AI مینی. این اسپیکر در واقع نسخه کوچک تر محصول قبلی شیائومی محسوب می شود که در سال 2016 معرفی شد.

طبق اعلام شیائومی، اسپیکر Mi AI Mini کاربران را به مجموعه بی پایانی از کتاب های الکترونیکی و موسیقی متصل می کند و همین حالا حدود 35 میلیون رکورد را در خود دارد. این اسپیکر از دستیار هوشمند نیز بهره مند است که با صدای کاربر کنترل می شود، ضمن اینکه با گجت های خانه هوشمند نیز سازگاری دارد. در واقع می توان Mi AI Mini را رقیب گوگل هوم یا آمازون اکو دانست.

دستیار هوشمند شیائومی به شما اجازه می دهد تا موسیقی پخش کنید، وضعیت آب و هوا را بدانید، یا به تقویم و برنامه کاری روزانه خود دسترسی یابید. اسپیکر Mi AI Mini بدنه ای کوچک و گرد از جنس فلز دارد که به راحتی کف دست شما جا می گیرد. روی دستگاه دکمه های ناوبری دیده می شود که برای کنترل موسیقی یا فعال کردن میکروفون به کار می روند.

اسپیکر هوشمند Mi AI Mini شیائومی به زودی با قیمت 27 دلار در کشور چین عرضه می شود اما از وضعیت عرضه جهانی آن هنوز خبری در دست نیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی