ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

هواوی P20
تکنولوژی

هواوی از معرفی P20 پورشه دیزاین خبر می دهد [به روزرسانی]

در حالی که تنها چند روز به رونمایی از پرچمدارهای سری P20 هواوی باقی مانده، این کمپانی از عرضه مدلی خاص از این خانواده تحت عنوان «پورشه دیزاین» خبر داده است. [caption id="attachment_716632" align="alignnone" width="600"] ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۷ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۲:۴۵

در حالی که تنها چند روز به رونمایی از پرچمدارهای سری P20 هواوی باقی مانده، این کمپانی از عرضه مدلی خاص از این خانواده تحت عنوان «پورشه دیزاین» خبر داده است.

P20 پورشه دیزاین
تصویری که اخیرا از P20 پورشه دیزاین منتشر شده

هواوی از سال 2016 همکاری خود با برند لوکس پورشه دیزاین را شروع کرده و عرضه مدل های خاصی از میت 9، میت 10 و ساعت هوشمند واچ 2 با پسوند پورشه دیزاین حاصل این همکاری بوده است.

این کمپانی اخیرا با انتشار توییتی در صفحه رسمی خود علاقمندان به موبایل های با برند لوکس را خوشحال کرده است:

تلاش برای دستیابی به کمال با همکاری پوشه دیزاین ادامه خواهد یافت. آینده لوکس بودن و آینده تکنولوژی در هفتم فرودین با هم ترکیب خواهند شد.

بر اساس شایعات قبلی مدل پورشه دیزاین این خانواده بر پایه P20 پرو طراحی خواهد شد که دوربین اصلی آن از سه سنسور با پیکربندی افقی برخودار است.

این اسمارت فون احتمالا به نمایشگری 6.1 اینچی از نوع AMOLED با رزولوشن 1080 در 2240 پیکسل، چیپست Kirin 970 به همراه پردازشگر عصبی برای هوش مصنوعی، 6 گیگابایت رم  و حسگر اثر انگشت با تکنولوژی فراصوت مجهز خواهد بود.

اگر هواوی به روند قبلی خود ادامه دهد، نسخه پورشه دیزاین علاوه بر مشخصات بالا باید از واسط کاربری متفاوت، حافظه داخلی دو برابر مدل معمولی و بدنه ای صیقلی با رنگ مشکی بهره مند بوده و همراه با لوازم جانبی اضافه عرضه شود.

بر اساس شایعاتی قبلی P20 پرو در اروپا با قیمت 1106 دلار عرضه خواهد شد و این در حالی است که کاربران برای خرید مدل پورشه دیزاین باید هزینه به مراتب بیشتری را بپردازند.

به روزرسانی

امروز تصویری از محل برگزاری کنفرانس هواوی منتشر شده که مؤید معرفی نسخه ویژه ای از  سری P20 تحت عنوان «پورشه دیزاین هواوی میت RS» است.پورشه دیزاین

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • alifattahi31
    alifattahi31 | ۱۴ فروردین ۱۳۹۷

    با آن‌که استفاده از دوربین سه‌گانه خود به تنهایی یه نکته هیجان‌انگیز محسوب می‌شود، اما قطعا شگفتی شما وقتی بیشتر خواهد شد که بفهمید هواوی این گجت را به دو حسگر اثر انگشت مجهز کرده است! علاوه بر سنسوری که در قاب پشتی قرار گرفته، چینی‌ها یک حسگر دیگر را در دل نمایشگر تعبیه کردند تا کاری کرده باشند کارستان! تنها کافی است که انگشت خود را روی صفحه نمایش قرار دهید تا قفل دستگاه شما در کسری از ثانیه باز شود.

    تراشه هشت‌ هسته‌ای و مجهز به هوش مصنوعی کایرین ۹۷۰ به همراه ۶ گیگابایت رم پردازش اطلاعات این هندست را به انجام می‌رساند. سری پورش دیزاین همواره حافظه داخلی بالایی داشته و در این سری نیز علاوه بر نسخه ۲۵۶ گیگابایتی، برای نخستین بار شاهد استفاده از حافظه‌ای با ظرفیت ۵۱۲ گیگابایت در یک اسمارت‌فون هستیم. شاید کمتر کاربری پیدا می‌شود که این حجم از حافظه داخلی پاسخ‌گوی نیازهایش نباشد. انرژی مورد نیاز این پرچمدار را نیز یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با بهره‌مندی از قابلیت شارژ سریع سوپرشارژ هواوی بر عهده دارد.

    از دیگر امکانات قابل ذکر درخصوص گوشی هواوی میت RS پورش دیزاین می‌توان به پشتیبانی از شارژ بی‌سیم و بهره‌مندی از اسپیکرهای استریو اشاره کرد.

  • mobina
    mobina | ۷ فروردین ۱۳۹۷

    خودشو مسخره کرده

  • kamirajabi
    kamirajabi | ۶ فروردین ۱۳۹۷

    برند لایکا نیز به وضوح بر روی تصویر منتصب به هواوی P20 پورشه دیزاین به چشم می‌خورد که نشان می‌دهد همکاری کمپانی هواوی با این شرکت آلمانی تخصصی دوربین برای تولید دوربین‌های گوشی همچنان ادامه دارد. ضمنا این دستگاه در تصویر فاش شده رنگ مشکی مات دارد.همچنین شکلی کلی این دستگاه در تصویر نشان می‌دهد که احتمالا هواوی پی ۲۰ هم نسبت ابعاد ۱۸:۹ خواهد داشت. یک لوگوی P شکل نیز روی پنل پشتی گوشی در این تصویر به چشم می‌خورد که نشان نسخه‌ی پورشه دیزاین در آن است.پیش از این گفته شده بود که هواوی از پرچم‌دار جدید خود یعنی مدل‌های هواوی P20 را در کنگره‌ی جهانی موبایل رونمایی خواهد کرد، اما در نهایت این کمپانی معرفی محصولات جدید خود را یک ماه به تاخیر انداخت تا تحت تاثیر توجه زیاد به گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس قرار نگیرد.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی