ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

iWork
تکنولوژی

اپل هنوز iWork را فراموش نکرده است

اپل لحظاتی پیش و در جریان رویداد آموزشی خود که در شهر شیکاگو برگزار می شود، اعلام کرد که محصولات iWork خود را فراموش نکرده و در آینده برای آن برنامه های زیادی دارد. آی‌ورک ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۷ فروردین ۱۳۹۷ | ۲۰:۲۲

اپل لحظاتی پیش و در جریان رویداد آموزشی خود که در شهر شیکاگو برگزار می شود، اعلام کرد که محصولات iWork خود را فراموش نکرده و در آینده برای آن برنامه های زیادی دارد. آی‌ورک مجموعه ای نرم افزاریست از اپلیکیشن های آفیس اپل که اپ هایی مثل Pages، Numbers و Keynote را شامل می شود؛ محصولاتی که همگی از اپل پنسل پشتیبانی کرده و برای اهداف آموزشی کاربرد دارند.

امروز در جریان رویداد شیکاگو اعلام شد که اپل نسخه های جدیدی برای این سه اپلیکیشن در دستور کار قرار داده که تجربه کار با آن‌ها را برای دانش آموزان و دانشجویان بیش از پیش ارتقاء خواهد داد. کاربران به زودی می توانند به گزارشات خود در Pages یا Keynote نقاشی اضافه کرده و روی آن ها یادداشت بنویسند.

همچنین امکان ثبت گزارش کار آزمایشگاه هم به اپلیکیشن Numbers اضافه شده است. مضاف بر این، اپل می گوید که در حال حاضر روی ابزار جدیدی به نام Smart Annotation کار می کند که می تواند برای معلم ها امکان تصحیح ورقه های امتحانی را در حین نوشتن دانش آموزان فراهم نماید.

اضافه شدن قابلیت کارآمدی مثل Smart Annotation یقینا به اپل کمک خواهد کرد که محصولات آفیس خود را به سطح اپلیکیشن های گوگل برساند. همانطور که می دانید، در حال حاضر گوگل داکس به خاطر قابلیت هایی مثل تعامل و مشارکت همزمان در ویرایش فایل های سند میان کاربران محبوبیت بسیار زیادی دارد، اما با به‌روزرسانی هایی که در اپلیکیشن های آموزشی اپل صورت گرفته شاید این محبوبیت برای همیشه پایدار باقی نماند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • u kh
    u kh | ۸ فروردین ۱۳۹۷

    چی میگه این 007

  • 007
    007 | ۷ فروردین ۱۳۹۷

    آقای سینا گلستانه ناموسا فازت چیه بگو اه خدایی انقدر پشت سر هم اپل ایپد مایپد کردید خسته شدیم بسه دیگه اه برند اپل مخصوص شیپیلها میباشد افتاد

مطالب پیشنهادی