ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

iPhone X
تکنولوژی

قیمت احتمالی آیفون‌های ۲۰۱۸ منتشر شد: از ۷۹۹ دلار

اپل در سال ۲۰۱۸ سه آیفون معرفی می‌کند که همه آن‌ها از نظر ظاهری شباهت زیادی به آیفون ۱۰ خواهند داشت. اکنون یک موسسه تحلیلی-مالی، قیمت این سه آیفون جدید را پیش‌بینی کرده است. قبلاً ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۷ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۰:۰۰

اپل در سال ۲۰۱۸ سه آیفون معرفی می‌کند که همه آن‌ها از نظر ظاهری شباهت زیادی به آیفون ۱۰ خواهند داشت. اکنون یک موسسه تحلیلی-مالی، قیمت این سه آیفون جدید را پیش‌بینی کرده است.

قبلاً «مینگ-چی‌کو»، یکی از تحلیلگران برتر حوزه فعالیت اپل، خبر داده بود که شرکت کالیفرنیایی به دنبال ارائه سه موبایل در سپتامبر ۲۰۱۸ است. آیفون Xs که در واقع ادامه‌ای است برای آیفون ۱۰ فعلی، و از نمایشگری ۵.۸ اینچی از نوع AMOLED استفاده می‌کند. مدل بعدی آیفون Xs Plus است که نمایشگری ۶.۵ اینچی از نوع AMOLED خواهد داشت و گزینه سوم، آیفون ۹ خواهد بود که با صفحه نمایش ۶.۱ اینچی همراه است.

هر سه موبایل، ظاهری مشابه با آیفون ۱۰ کنونی دارند. هم نمایشگر لبه‌تا‌ لبه در آنها به کار رفته و هم بریدگی صفحه نمایش دربرگیرنده سنسورهای Face ID است. با این‌حال مینگ-چی‌کو عقیده دارد که آیفون ۹ به دوربینی دوگانه مجهز نیست و البته نمایشگر LCD آن از تاچ سه بعدی هم پشتیبانی نمی‌کند.

حالا وب‌سایت «مک‌رومرز» بخشی از تحلیل موسسه «RBC» را که قیمت همین سه موبایل را پیش‌بینی می‌کند، منتشر کرده است. این پیش‌بینی باور دارد که آیفون ۹ با صفحه نمایش ۶.۱ اینچی از نوع LCD و همچنین فاقد دوربین دوگانه، به عنوان موبایلی ۷۹۹ دلاری از سوی اپل عرضه خواهد شد.

اما آیفون Xs، که در واقع نسل بعدی از آیفون ۱۰ کنونی به حساب می‌آید، با قیمت ۸۹۹ دلاری عرضه می‌شود. ۱۰۰ دلار کمتر از نمونه فعلی. این موسسه تحلیلی باور دارد که نسخه پایه (احتمالا ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی) آیفون Xs Plus با نمایشگر ۶.۵ اینچی‌اش، قرار است با قیمت ۹۹۹ دلار به فروش برسد. RBC عقیده دارد که با این قیمت‌گذاری، آیفون ۹ از دو آیفونی که از نظر سخت‌افزاری بهتر هستند، فروش بیشتری را تجربه خواهد کرد.

این‌طور که گزارش‌های غیر رسمی نشان می‌دهند، اپل رضایت چندانی از فروش آیفون ۱۰ ندارد. این موبایل که در تولد ۱۰ سالگی آیفون معرفی شد، با قیمت ۹۹۹ دلاری خود نتوانست به شکل فراگیر مورد توجه خریداران قرار گیرد، مخصوصاً در کشورهای در حال توسعه.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • mobina
    mobina | ۷ فروردین ۱۳۹۷

    اپل اینقدر طمع کاره صد در صد بالای 1200 دلاره آیفون هاش

  • u kh
    u kh | ۷ فروردین ۱۳۹۷

    کم پست هواوی تبلیغاتی میدیدم حالا تو نظراتم تبلیغات هواوی راه افتاده !
    یعنی رسما باید ته کامنتشون بنویسن رپورتاژ آگهی.
    جالب تر از همه اینه که تبلیغاتشونم فیکه این پایین یکی نوشته هواوی اپل رو کنار زده و دوم شده!!!!!!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی