ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رسوایی کمبریج آنالیتیکا سبب احضار مارک زاکربرگ به کنگره آمریکا شد

مارک زاکربرگ به عنوان مدیرعامل و نفر اول شبکه اجتماعی فیسبوک پذیرفته تا در خصوص رسوایی بزرگ کمبریج آنالیتیکا در کنگره آمریکا حاضر شده و به سوالات نمایندگان پاسخ دهد. به گزارش خبرگزاری CNN، زاکربرگ ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۷ فروردین ۱۳۹۷ | ۲۱:۰۱

مارک زاکربرگ به عنوان مدیرعامل و نفر اول شبکه اجتماعی فیسبوک پذیرفته تا در خصوص رسوایی بزرگ کمبریج آنالیتیکا در کنگره آمریکا حاضر شده و به سوالات نمایندگان پاسخ دهد.

به گزارش خبرگزاری CNN، زاکربرگ قرار است در مقابل کمیسیون ویژه ای که به منظور رسیدگی به این ماجرا تشکیل شده قرار بگیرد و جزئیات بیشتری را در خصوص معامله فیسبوک با موسسه آماری انگلیسی کمبریج آنالیتیکا و سو استفاده از اطلاعات میلیون ها کاربر خود ارائه دهد.

موسس بزرگترین شبکه اجتماعی دنیا در طی هفته های اخیر فشارهای بسیاری را متحمل شده و بارها به انحای مختلف بابت رسوایی به وجود آمده عذرخواهی کرده بود. او یک هفته قبل در مصاحبه با CNN ضمن عذرخواهی صریح از کاربران این واقعه را ناشی از «سو استفاده از اعتماد» توصیف کرد.

لازم به ذکر است که چند روز قبل پارلمان انگلیس نیز از زاکربرگ دعوت کرده بود تا در یک جلسه استماع شرکت کند که او از این کار امتنا کرد، اما ظاهراً امکان نپذیرفتن دعوت کنگره ایالات متحده برای او ممکن نیست.

موسسه آماری کمبریج آنالیتیکا با بهره گیری از داده های جمع آوری شده از بیش از ۵۰ میلیون کابر شبکه اجتماعی فیسبوک امکان آن را داشته تا پیشنهادات تبلیغاتی را با اثرگذاری بیشتری به مشتریان خود از جمله دونالد ترامپ ارائه دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • LOGANLEGEN
    LOGANLEGEN | ۸ فروردین ۱۳۹۷

    دیجاتو یه کار درست کرده باشه بن کردن همین اشخاص به ظاهر روشنفکر و باطنن گوساله هستن

  • big brain
    big brain | ۸ فروردین ۱۳۹۷

    ضمنا دیجیاتو کار خوبی نمی کنی کاربر هایت را بلاک می کنی من با ان اکانت pyhouse هر وقت می ایم خطای 503 می دهد با گوشی البته مشکلی نبود

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی