ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

نینجا مسابقات فورتنایت برگزار می‌کند؛ رقابت جدی بازی‌های بتل‌رویال

تایلر بلوینز (Tyler Blevins) معروف به Ninja، استریمر و ستاره سابق صحنه رقابتی بازی Halo و کسی که فورتنایت را به محبوب ترین بازی توییچ تبدیل کرد اعلام کرده که در ماه آینده یک تورنمنت ...

مهران خاتمی
نوشته شده توسط مهران خاتمی | ۷ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۵:۱۲

تایلر بلوینز (Tyler Blevins) معروف به Ninja، استریمر و ستاره سابق صحنه رقابتی بازی Halo و کسی که فورتنایت را به محبوب ترین بازی توییچ تبدیل کرد اعلام کرده که در ماه آینده یک تورنمنت برای بازی فورتنایت و در آمریکا برگزار خواهد کرد و خود او هم در آن شرکت می کند.

Ninja برای برگزاری این مسابقات با Esports Arena همکاری خواهد کرد. این تورنمنت در 21 آپریل در لاس وگاس آغاز خواهد شد. البته فرمت تورنمنت کمی با مسابقات معمول متفاوت است. در این تورنمنت 10 بازی برگزار خواهد شد و نفر اول هر کدام از این بازی ها 5,000 دلار جایزه دریافت خواهد کرد. یعنی جایزه کامل تورنمنت در مجموع 50,000 دلار است که تمامی آن توسط Ninja تهیه شده است. اگر خود Ninja برنده هر کدام از بازی ها شود 2,500 دلار از مبلغ جایزه به خیریه تعلق خواهد گرفت و 2,500 دلار دیگر به جایزه بازی بعد اضافه خواهد شد.

قرار گرفتن بازیکنان در برابر Ninja و بازی برای پول ایده بسیار جالبی است و ظرفیت رقابتی بازی فورتنایت را به چالش خواهد کشید. البته اپیک گیمز تا به حال برنامه ای برای ورود به ورزش های الکترونیکی نداشته است و تورنمنت های آنلاین کوچک تنها پلتفرم رقابتی بازی تا به اینجای کار بوده اند.

این می تواند در آینده باعث عقب افتادن فورتنایت از دیگر بازی های بتل رویال شود. پابجی مسابقات مختلفی را در کشورهای مختلف برگزار کرده و به نتیجه رسیده و از سمت دیگر H1Z1 هم در حال راه اندازی یک لیگ آنلاین است. بنابراین تورنمنت برگزار شده توسط Ninja آزمایش خوبی برای پتانسیل بازی فورتنایت در سطح حرفه ای است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mobinology
    Mobinology | ۷ فروردین ۱۳۹۷

    سلام ببخشید من می خواستم برای استخدام به صورت دورکار در دیجیاتو درخواست بدم ولی نمی دونم چطوری اقدام کنم. قبلا ایمیل زدم جوابی نگرفتم. ایمیل دیگه ای هست؟ من چطوری باید اقدام کنم؟ رزومه خیلی مناسبی هم دارم تو چند سایت فناوری نویسنده بودم. ممنون میشم پاسخ بدین.

مطالب پیشنهادی