ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Gear S2
تکنولوژی

به‌روزرسانی جدیدی برای ساعت هوشمند Gear S2 سامسونگ منتشر شد

سامسونگ امروز آپدیتی برای ساعت هوشمند مبتنی بر سیستم عامل تایزن Gear S2 منتشر کرده که به آن قابلیت های تندرستی تازه ای اضافه می کند. در این به‌روزرسانی رابط کاربری نیز ارتقاء یافته تا ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۸ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۹:۱۵

سامسونگ امروز آپدیتی برای ساعت هوشمند مبتنی بر سیستم عامل تایزن Gear S2 منتشر کرده که به آن قابلیت های تندرستی تازه ای اضافه می کند. در این به‌روزرسانی رابط کاربری نیز ارتقاء یافته تا هم راحت تر به قابلیت های متنوع این گجت پوشیدنی دسترسی داشته باشید و هم از کار در این محیط لذت بیشتری ببرید.

یکی از قابلیت های جدید، اضافه شدن یک ویجت میان بر برای اپلیکیشن هاست. ویجت مذکور می تواند به طور خودکار آخرین اپلیکیشن هایی که در گیر اس ۲ از آن ها استفاده کرده اید را برای دسترسی آسان در یک جا گردآوری کند.

اما از تغییرات دیگر می توان به دسترسی آسان به تنظیمات سیستم عامل اشاره کرد. حالا می توانید در هر صفحه ای از ساعت که هستید یک سوایپ به سمت پایین انجام دهید تا گزینه هایی مثل تنظیم روشنایی صفحه، حجم صدا و حالت هواپیما جلویتان ظاهر شوند.

همچنین با دریافت این آپدیت ویجت جدیدی را در اختیار خواهید داشت که می تواند عادات روزمره شما را در خود ذخیره کرده و ورزش کردن یا استراحت را به شما یادآوری کند، دقیقا مشابه همان قابلیتی که در ساعت های اپل واچ می بینید.

ضمنا وقتی گیر اس ۲ را به اپلیکیشن Samsung Health متصل کنید، کلیه فعالیت های ورزشی و کالری های دریافتی و مصرفی روزانه تان در اپ ثبت می شود تا مدیریت آسانی روی اهداف ورزشی تان داشته باشید. همچنین داده هایی مثل ضربان قلب را هم می توانید به اپلیکیشن منتقل کنید.

سامسونگ گیر اس ۲ را در سال ۲۰۱۵ معرفی کرد، اما در همان ابتدای عرضه به خاطر محدودیت اپ های این ساعت هوشمند و فرمان های صوتی ضعیف مورد انتقاد صاحب نظران و رسانه های دنیای تکنولوژی قرار گرفت.

با این وجود، کمپانی کره ای از آن زمان تا کنون با ارائه به‌روزرسانی های مستمر و افزودن قابلیت هایی مثل سازگاری با آیفون و عرضه واچ فیس های متنوع، همواره برای ارتقای تجربه کار با این محصول در تلاش بوده است.

به‌روزرسانی جدید گیر اس ۲ را می توانید همین حالا از طریق اپلیکیشن Samsung Gear دانلود کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی