ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پرچمدار بعدی شیائومی به حسگر اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر مجهز می شود

شیائومی دیروز موبایل می میکس 2S را معرفی کرد و حالا اطلاعات جدیدی در مورد پرچمدار بعدی آنها منتشر شده است. این جزئیات که از طریق فایل فرمور به دست آمده، احتمالاً به می 7 ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۸ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۹:۰۰

شیائومی دیروز موبایل می میکس 2S را معرفی کرد و حالا اطلاعات جدیدی در مورد پرچمدار بعدی آنها منتشر شده است. این جزئیات که از طریق فایل فرمور به دست آمده، احتمالاً به می 7 پلاس تعلق دارد.

چندی پیش شاهد فاش شدن فایل فرمور می 7 با نام رمز Dipper بودیم که از بریدگی نمایشگر این تلفن همراه حکایت داشت. حالا دو فایل فرمور جدید پیدا شده که به موبایل های Dipper و Dipperold تعلق دارند. در بین این دو دستگاه فقط مدل dipperold به حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر مجهز است که توسط شرکت های سینپتیکس و Goodix ساخته می شود. البته شاید واژه old در نام این موبایل به نمونه اولیه Mi 7 اشاره دارد که برای تولید انبوه انتخاب نشده است.

این منبع خبری به شواهد موبایل دیگری به نام ursa نیز دست یافته که ویژگی هایی مشابه dipper دارد. این موبایل پرچمدار به نمایشگر اولد، چیپست اسنپدراگون 845، قابلیت بزرگنمایی اپتیکال و باتری 4000 میلی آمپر ساعتی مجهز است. موبایل ursa همچنین حسگر اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر دارد.

شیائومی معمولاً از نام صورت های فلکی برای موبایل هایش استفاده می کند، از جمله Dipper و Ursa که از صورت های فلکی چین هستند. به همین دلیل انتظار می رود ursa با حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر، همان می 7 پلاس باشد که در آینده ای نزدیک در کنار می 7 معرفی خواهد شد. البته به جز Dipper و Ursa شیائومی چندن موبایل دیگر را نیز در دست توسعه دارد که اطلاعات مربوط به آنها به زودی منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • ali
    ali | ۹ فروردین ۱۳۹۷

    من میکس.1 داشتم والان دو قبلشم اچ تی سی .درسته پرچمدار نیست اما من نه مشکلی با تصویر خوبش دارم .هه نه با باطری 50000 میلی امپریش یه نوعی پاور بانکه.تازه تو حدود 2.5 ساعت شارژ میشه واقعا عالیه لطفا کالایی که نقد میکنید اول لمسش کنید بعد نظر بدید.

  • baren ariamehr
    baren ariamehr | ۹ فروردین ۱۳۹۷

    پرچمدار؟ آخه شیائومی رو چه به این اسم؟ این کلا باید بره با جی ال ایکس و رفقا رقابت کنه. پرچمدار یعنی آیفون پرچمدار یعنی وی 30 پلاس

    • فریدون گری
      فریدون گری | ۹ فروردین ۱۳۹۷

      شیائومی تو عمل و قیمت حرفشو ثابت میکنه.پول برند نمیگیره

      • baren ariamehr
        baren ariamehr | ۹ فروردین ۱۳۹۷

        تو عمل ثابت کرده؟ با کیفیت بد نمایشگر و ضعف در باتری؟ در چه چیزی ثابت کرده دقیقا؟ شما مثلا کا 10 رو در نظ ربگیر ببین چقدر تفاوت کیفیت هست

مطالب پیشنهادی