ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لوازم جانبی آی‌مک پرو با رنگ اسپیس‌ گری حالا به طور مجزا قابل خریداری است

با داشتن یک نمایشگر ۲۷ اینچی 5K، پردازنده ای تا سقف ۱۸ هسته و ۱۲۸ گیگابایت رم، شکی نیست که آی‌مک پرو اپل یکی از قدرتمندترین و ارزشمندترین رایانه های آل‌ این وان موجود در ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۸ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۵:۳۰

با داشتن یک نمایشگر ۲۷ اینچی 5K، پردازنده ای تا سقف ۱۸ هسته و ۱۲۸ گیگابایت رم، شکی نیست که آی‌مک پرو اپل یکی از قدرتمندترین و ارزشمندترین رایانه های آل‌ این وان موجود در بازار است. اما در کمال تعجب، جذاب‌ترین خصوصیت این رایانه مشخصات سخت افزاریش نیست، بلکه رنگ خاکستری اسپیس گری آن است که در طراحی لوازم جانبی این رایانه به کار گرفته شده.

کیبورد، ماوس و ترک پد اسپیس گری آی‌مک پرو تا پیش از این به عنوان گزینه هایی اختیاری همراه با این رایانه به فروش می رسیدند. اما آنقدر در چشم طرفداران اپل جذاب ظاهر شده اند که این روزها در فروشگاه هایی مثل eBay، با ده برابر قیمت اصلی به فروش گذاشته شده و کاربران هم برای خرید آن ها سر و دست می شکنند.

 

اگر شما هم جزو علاقه مندان لوازم جانبی اسپیس گری آی‌مک پرو هستید و نمی خواهید که برای داشتن شان پول اضافه بدهید، خبر خوبی برایتان داریم. اپل به تازگی امکانی فراهم کرده که ماوس، کیبورد و ترک پد آی‌مک پرو را به طور مجزا و با قیمت کارخانه ای از فروشگاه آنلاین اپل خریداری کنید.

هر سه محصول نسبت به نمونه های نقره ای رنگ شان ۲۰ دلار گران تر قیمت گذاری شده اند. Magic Keyboard و Magic Trackpad 2 با رنگ اسپیس گری، هر دو ۱۵۰ دلار قیمت دارند و Magic Mouse 2 را می توانید با قیمت ۹۹ دلار از فروشگاه اپل سفارش بدهید.

اگر‌چه این قیمت‌ها برای لوازم جانبی یک رایانه نسبتا بالاست، اما حداقل لازم نیست که برای در اختیار داشتن شان حتما یک آی‌مک پرو هم بخرید یا در eBay چندین برابر ارزش این دیوایس ها پول بپردازید.

برای مشاهده تصاویر بیشتر از این محصولات، می توانید همین حالا به فروشگاه اپل مراجعه نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • u kh
    u kh | ۸ فروردین ۱۳۹۷

    از نشانه های احمق ها سر و دست شکستن برای تروریست هاست!

  • Py House
    Py House | ۸ فروردین ۱۳۹۷

    از نشانه های احمق ها سر و دست شکستن برای خریدن یک محصول با چند برابر قیمت است ?

مطالب پیشنهادی