ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لاجیتک هدفون G Pro را برای گیمرهای خستگی ناپذیر معرفی کرد

لاجیتک با معرفی هدست جدید G Pro گیمرهایی را هدف گرفته است که می خواهند ساعت های متوالی بدون خستگی بازی کنند. این هدفو مشخصات نسبتاً ساده ای دارد و صدای استریو را عرضه می ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۸ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۸:۰۰

لاجیتک با معرفی هدست جدید G Pro گیمرهایی را هدف گرفته است که می خواهند ساعت های متوالی بدون خستگی بازی کنند. این هدفو مشخصات نسبتاً ساده ای دارد و صدای استریو را عرضه می کند، ضمن اینکه ارتباطات آن از نوع آنالوگ است.

لاجیتک در G Pro به جای مواد مشبک از روکش چرم استفاده کرده که از نظر حذف سر و صدای محیطی تا 50 درصد بهتر از نسل قبل عمل می کند، ضمن اینکه بسیار راحت تر روی گوش جای می گیرد و ناراحتی و خستگی را به همراه ندارد.

هدفون 90 دلاری جدید لاجیتک در مقایسه با نسل قبلی از نظر صوتی بهبود یافته و با تقویت بیس، لحظات حساس بازی ها را لذت بخش تر می کند. البته شاید این موضوع برای طرفداران موسیقی که صداهای طبیعی را می پسندند، چندان مطلوب نباشد.

میکروفون G Pro با قابلیت جدا شدن از بدنه، به سیستم حذف نویز هم مجهز است و حساسیت بیشتری نسبت به قبل دارد. البته برای استفاده از میکروفون به جک جداگانه ای نیاز دارید که در اکثر لپ تاپ های مدرن دیده نمی شود.

لاجیتک می گوید برای توسعه G Pro از راهنمایی ها و بازخوردهای بازیکنان مطرح ورزش های الکترونیکی در سطح جهان کمک گرفته تا نیاز این جامعه هدف را به خوبی برآورده کند. تنظیمات صدای این هدست به گونه ایست که می توانید به راحتی صدای پای دشمنان یا دیگر بازیکنان را بشنوید و به محیط اطراف خود اشراف داشته باشید.

هدست G Pro با قیمت 90 دلار در میانه هدفون های گیمینگ لاجیتک قرار می گیرد که نیاز اکثر گیمرها را به خوبی برآورده خواهد کرد. این محصول از هفته آینده وارد بازارهای جهانی می شود. در ادامه تصاویر بیشتری از این هدفون گیمینگ را می بینید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی