ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

iOS 11.3
تکنولوژی

آپدیت آی او اس ۱۱.۳ منتشر شد، اما فقط برای آیپد ۹.۷ اینچی

طی هفته های گذشته شایعاتی در سطح اینترنت منتشر شد که به انتشار نسخه نهایی iOS 11.3 در تاریخ ۲۷ مارس، یعنی روز برگزاری رویداد آموزشی اپل اشاره داشتند. اما این اتفاق طی کنفرانس اپل ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۹ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۶:۱۵

طی هفته های گذشته شایعاتی در سطح اینترنت منتشر شد که به انتشار نسخه نهایی iOS 11.3 در تاریخ ۲۷ مارس، یعنی روز برگزاری رویداد آموزشی اپل اشاره داشتند. اما این اتفاق طی کنفرانس اپل نیفتاد و آپدیت سیستم عامل یک روز بعد برای آیپد ۹.۷ اینچی جدید اپل منتشر شد.

به گزارش مک رومرز سفارشات آیپدهای جدید تا پایان هفته به مشتریان تحویل داده نخواهد شد، با این وجود خریداران می توانند مطمئن باشند که این تبلت با جدیدترین نسخه آی او اس به دست شان می رسد.

گفتنی است که آی او اس ۱۱.۳ یکی از مهم ترین به‌روزرسانی های آی او اس ۱۱ تا امروز به شمار می آید، چرا که بعضی مشکلات حساس و جنجال برانگیز سیستم عامل با دریافت آن مرتفع می شوند. از جمله این مشکلات می توان به نقص خواندن نوتیفیکیشن پیام های خصوصی با صدای بلند توسط سیری اشاره کرد.

همچنین تنظیمات باتری نیز در این نسخه دچار تغییر و تحول شده و حالا اطلاعات تفکیک شده و بهتری در مورد مصرف باتری به شما ارائه می دهد. ضمنا آی او اس ۱۱.۳ پلتفرم واقعیت افزوده ARKit ۱.۵ را هم معرفی می کند که با قابلیت هایی تازه، عملکرد بسیار بهتری را در اجرای اپلیکیشن های واقعیت افزوده به نمایش خواهد گذاشت.

اپل هنوز دلیل اولویت قائل شدن برای آیپد ۹.۷ اینچی جهت دریافت این به‌روزرسانی را مشخص نکرده است. با این وجود، اگر خواستار تجربه آی او اس ۱۱.۳ هستید و آیپد ندارید می توانید همین حالا نسخه بتای عمومی آن را از وبسایت اپل دریافت کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ali9zafar
    ali9zafar | ۱۰ فروردین ۱۳۹۷

    برا آیفون هم اومدش امروز صبح 750 مگه تقریبا

مطالب پیشنهادی